نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 اسفند 1401
ساعت 11:00

سازنده چیت Destiny 2 در دادگاه به پرداخت 4٫3 میلیون دلار محکوم شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بانجی اخیرا اعلام کرده که در پایان یک فرایند شکایت قانونی که در سال 2021 شروع کرده بود، به پیروزی حقوقی رسیده و یک سازنده چیت بازی Destiny 2 با نام AimJunkies حالا محکوم به پرداخت 4٫3 میلیون دلار خسارت به شرکت شده است. با توجه به این گزارش، ذکر شده که این بازیکن با نقض کردن حقوق کپی‌رایت شرکت بانجی، درنهایت به پرداخت 4,396,222 دلار به عنوان خسارت به این شرکت و همچنین پرداخت هزینه‌های حقوقی محکوم شده است.

بانجی در ادامه همین گزارش تایید کرده که حالا شکایت مشابهی را برای یک سازنده چیت دیگر با نام LaviCheats شروع کرده و خواهان پرداخت جریمه 2 هزار دلار به ازای هر مرتبه دانلود نرم‌افزار چیت این کاربر شده است. گفته شده که رقم تخمین زده شده نهایی برای این شکایت نیز بالغ بر 5٫6 میلیون دلار خواهد بود.

در دیگر خبرها مربوط به شرکت Bungie، این ناشر زیرمجموعه سونی این روزها مشغول آماده‌سازی عرضه محتواهای سال ششم Destiny 2 و اکسپنشن Lightfall است. در این محتوای جدید، بازیکنان به کولونی مخفی Neomuna خواهند رفت و با نیروهای تاریکی مبارزه می‌کنند. بازی Destiny 2: Lightfall قرار است در روز 28 فوریه (9 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه شود. پیش از این تایید شده بود که تریلر لانچ بازی به همراه یک نمایش 45 دقیقه‌ای از آن، قرار است در ادامه امروز از طریق رویداد State of Play پخش شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.