نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 07 آذر 1402
ساعت 21:00

بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 تا بهار تأخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بانجی به شکل رسمی اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی «The Final Shape» برای بازی Destiny 2 تأخیر خورده است.

اخیراً شایعات متعددی درباره‌ی احتمال به تعویق افتادن بسته‌ی الحاقی مورد انتظار بازی Destiny 2 شنیده می‌شد و تعدیل نیرویی که در استودیوی بانجی اتفاق افتاد نیز در دامن زدن به گمانه‌زنی‌های بیشتر بی‌تأثیر نبود. با این حال، بانجی رسماً تأیید کرد که Destiny 2: The Final Shape تا ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) به تعویق افتاده است. این محتوای دانلودی قرار بود در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) منتشر شود اما این‌طور که به نظر می‌رسد، پیش‌فروش‌های The Final Shape پایین‌تر از انتظارات استودیوی بانجی بوده و بازخوردهای داخلی نیز وضعیت بازی را «خوب، نه عالی» توصیف کردند.

تیم توسعه‌دهنده‌ی این بسته‌ی الحاقی در بیانیه‌ی رسمی‌ای اعلام کرد:

«این بسته‌ی الحاقی به وقت بیشتری نیاز دارد تا دقیقاً تبدیل به همان چیزی شود که ما از آن انتظار داریم. «The Final Shape» نقطه‌ی اوج ده سال داستان‌گویی Destiny است و برای گاردین‌ها (بازیکنان) به معنای ساعت‌های بی‌شماری است که با همدیگر سپری کرده‌اند. ما می‌خواهیم این سفر را گرامی بداریم. بنابراین، [با این تأخیر] زمانی که به آن نیاز داریم را برای ارائه‌ی چشم‌اندازی بزرگ‌تر و جسورانه‌تر مورد استفاده قرار خواهیم داد. تجربه‌ای که امیدواریم برای سال‌های زیادی از آن به خوبی یاد شود و به یادگار بماند.»

درباره‌ی سایر محتواهای در حال توسعه‌ی بازی Destiny 2 اما باید خبر داد که فصل جدید بازی با نام «Season of the Wish» از امروز (۷ آذر) آغاز شده و تا فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی ادامه خواهد یافت. بعد از به پایان رسیدن این فصل نیز محتواهای دیگری تا قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی «The Final Shape» در دسترس قرار خواهند گرفت تا مقدمات عرضه‌ی این DLC را فراهم کنند. بانجی همچنین تأیید کرده که گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از این بسته‌ی الحاقی را در ماه آوریل سال آینده به اشتراک می‌گذارد تا مخاطبان با «محتوای جدید قابل توجه» آن بیشتر آشنا شوند.

بسته‌ی الحاقی «The Final Shape» بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.