نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 اسفند 1401
ساعت 11:00

یوبیسافت لاین آپ قدرتمندی را برای نمایش در E3 2023 تدارک دیده است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویدادهای سالانه E3 که به عنوان قدیمی‌ترین همایش‌های گیمینگی جهان، مهم‌ترین محل برای جمع شدن علاقمندان به بازی‌های ویدیویی و همچنین ناشران و معرفی بازی‌های جدید بود، چند سالی هست که دیگر اهمیت سابق خودش را از دست داده و محدودیت‌های دو ساله کرونا نیز به این وضعیت دامن زده است. علیرغم عدم حضور ناشرانی نظیر سونی، نینتندو و مایکروسافت در E3 2023، یوبی‌سافت مدتی پیش تایید کرده بود که آن‌ها قصد حضور قدرتمند در E3 امسال را دارند و اگر چنین رویدادی برگزار شود در آن حاضر خواهند شد.

شرکت یوبی‌سافت در تایید مجدد تصمیم خود، اخیرا در بیانیه‌ای جدید گفته که حضور آن‌ها در E3 2023 قطعی است و قصد دارند همراه با خود لاین‌آپ قدرتمندی از بازی‌ها را همراه بیاورند. شما در ادامه این بیانیه را مشاهده می‌کنید.

رویداد E3 یک اتفاق ویژه و خاص در صنعت ما است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم نمایش‌های متعددی با دراختیار داشتن لاین‌آپ قدرتمندی از بازی‌ها را در رویداد امسال خواهیم داشت. ما درحال حاضر مشغول نهایی سازی جزئیات و برنامه‌های خودمان هستیم و به زودی نیز آن‌ها را با طرفداران به اشتراک می‌گذاریم.

شرکت یوبی‌سافت تعدادی بازی را از قبل برای عرضه در آینده نزدیک تایید کرده بود که در میان آن‌ها، اسامی Assassin’s Creed Mirage، Skull and Bones، Avatar: Frontiers of Pandora و The Crew Motorfest به چشم می‌خورند. انتظار می‌رود همه این بازی‌ها در E3 2023 نمایش داشته باشند و با توجه به سورپرایزها و نمایش‌های اضافی، باید دید که برنامه حضور این شرکت در چه زمان منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.