نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 27 دی 1402
ساعت 20:00

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl دوباره تأخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی GSC Game World، بار دیگر تاریخ انتشار بازی موردانتظار Stalker 2: Heart of Chornobyl را به تعویق انداخت.

این بازی که طبق گفته‌های قبلی استودیوی GSC Game World قرار بود در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس قرار بگیرد، حالا تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) تأخیر خورد.

این دنباله بار دیگر بازیکنان را به چرنوبیل برمی‌گرداند و آن‌ها را در دنیایی که پر از موجودات جهش‌یافته‌ی ترسناک و گروه‌ها و فرقه‌های خطرناک رها می‌کند. بازیکنان در عنوان S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl نقش شخصیت «Skif» را برعهده خواهند داشت که باید با این تهدیدها مقابله کند و در طول بازی تصمیمات مهمی بگیرد.

از شکار و جست‌وجو برای آرتیفکت‌ها گرفته تا شخصی‌سازی بیش از ۳۰ اسلحه‌ی مختلف و اتخاذ تصمیماتی که به پایان‌بندی‌های مختلف منجر می‌شود، بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl محتوای زیادی برای ارائه به طرفداران این سری تدارک دیده است. اگر هم علاقه به کاوش کردن و چرخیدن در دنیای جذاب بازی و تماشای گرافیک خیره‌کننده‌ی آن دارید، می‌توانید این‌گونه محتواها را نادیده گرفته و غرق زیبایی و جو منحصربه‌فرد این بازی شوید.

با این حال، برای آن دسته از بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی داستان بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl هستند، باید گفت که تمام کردن داستان اصلی این عنوان حدود ۴۰ ساعت به طول خواهد انجامید و شخصیت‌‎هایی مانند استرایدر از بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat بار دیگر در جریان داستان این نسخه برخواهند گشت.

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد و مشترکان سرویس گیم پس مایکروسافت نیز در روز عرضه به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.