نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 16:01

سازندگان سابق Stalker بازی جدیدی در سبک بتل رویال معرفی کردند

0 از 5

استودیوی Vostok Games مشغول ساخت بازی جدیدی به نام Fear The Wolves در سبک بتل رویال است

سازندگانی که بازی محبوب Stalker را تسعه داده بودند، چند سالی است که در استودیوی Vostok Games مشغول به کار هستند. آن‌‌ها عنوان Survarium را در سال 2015 روانه‌ی بازار کرده بودند. Vostok Games اکنون بازی تیراندازی و اول شخص جدیدی به نام Fear the Wolves را در سبک بتل رویال معرفی کرده است. بازی Fear the Wolves در منطقه‌ی چرنوبیل رخ خواهد داد که بر اثر تشعشعات رادیواکتیو رو به ویران شده است. در بازی Fear the Wolves صد بازیکن در میدان جنگ با یکدیگر نبرد خواهند کرد و کسی که در پایان زنده بماند، پیروز شناخته خواهد شد.

انتشار بازی بر عهده‌ی کمپانی Focus Home Interactive خواهد بود. آن‌ها می‌گویند Vostok قصد دارد از طریق Fear the Wolves عناصر جدیدی را به ژانر بتل رویال تزریق نماید. در این بازی نسبت به سایر عناوین سبک بقا، بازیکنان باید نگران موارد بیشتری باشند؛ بیماری‌های مرگبار و تغییرات پویای آب‌ و هواییِ، همانند چرخه‌ی شب و روز بازیکنان را وادار به سازگاری پیدا کردن با محیط به منظور بقا خواهند کرد. همچنین این امکان وجود دارد که بازیکنان با استفاده از لباس و تجهیزات مخصوصی وارد «مناطق با تشعشعات رادیواکتیو بالا» شوند.

Vostok خود اعلام کرده است که موجودات جهش‌یافته نیز در مناطق آلوده‌ و مرگبارِ محیط بازی حضور خواهند داشت؛ البته هنوز مشخص نشده که این موجودات به چه صورت در بازی تاثیر خواهند داشت. این استودیو همچنین به مخاطبان خود وعده داده است که در آینده به جز بخش یتل رویال، یک مود اصلی و جذاب دیگر نیز بازی اضافه می‌شود که دارای جزییات مخصوص به خود خواهد بود.

قرار است که بازی Fear the Wolves در سال 2018 برای PC و کنسول‌ها عرضه شود. سازندگان گفته‌اند که نسخه‌ی PC بازی دارای قابلیت دسترسی زودهنگام (Early Access) خواهد بود. بازی قبلی Vostok یعنی Survarium از سال 2015 در وضعیت Early Access قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.