نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 27 آذر 1402
ساعت 14:45

فروش بازی Atlas Fallen ناامیدکننده بوده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) اخیراً از ناامیدکننده بودن فروش بازی Atlas Fallen خبر داد.

از آن‌جایی که سال ۲۰۲۳ میلادی تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین سال‌های چندسال اخیر صنعت بازی‌های ویدیویی شد و بسیاری از بازی‌های استثنایی و باکیفیت در همین سال عرضه به دست بازیکنان رسیدند، آن‌قدرها جای تعجب ندارد که برخی از بازی‌های دیگر به علت حجم بالای رقابت نتوانستند مطابق انتظارات ناشران ظاهر شوند و از جلب توجه‌ی بسیاری از مخاطبان جا ماندند. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی نقش‌آفرینی جدید استودیوی دک۱۳ (Deck13) با نام «Atlas Fallen» یکی از همین عناوینی به حساب می‌آید که در جذب علاقه‌مندان ناکام بودند و فروش ناموفقی را تجربه کردند. این بازی در تابستان سال جاری برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل فعلی در دسترس قرار گرفت اما نتوانست در حد انتظار کمپانی فوکوس اینترتینمنت به سودآوری برسد.

در جریان گزارش مالی جدیدی که توسط فوکوس اینترتینمنت منتشر شد، این ناشر چندین‌بار تأکید کرد که از میزان فروش بازی Atlas Fallen بسیار ناامید شده و آمار ضعیف این بازی به سودآوری کمپانی در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی آسیب قابل توجهی وارد کرده است. فوکوس اینترتینمنت همچنین اشاره داشت که دیگر انتظار بالایی از فروش بازی Atlas Fallen ندارد و برای میزان سود و درآمد ماه‌های آینده بر روی این بازی حساب باز نکرده است.

با این حال، کمپانی فوکوس اینترتینمنت تأیید کرد که «نسخه‌ی بهبودیافته و محتوای جدیدی» برای بازی Atlas Fallen در نیمه‌ی اول سال مالی بعدی، یعنی در بازه‌ی زمانی‌ای بین آوریل تا سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی، عرضه خواهد کرد.

بازی Atlas Fallen هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.