نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 17:03

بازی The Surge 2 در سال 2019 عرضه خواهد شد

0 از 5

در پی انعقاد قرداد جدیدی میان ناشر و سازنده‌ی بازی The Surge 2 مشخص شد که این عنوان در سال 2019 برای PC و کنسول‌ها عرضه می‌شود

بازی The Surge عنوانی علمی - تخیلی بود که در سال 2017 با الهام از فرنچایز مشهور Dark Souls در سال 2017 و برای PC و کنسول‌ها عرضه شد؛ اکنون خبر رسیده است قسمت بعدی این بازی در دست ساخت قرار دارد. کمپانی Focus Home Interactive به عنوان ناشر و استودیوی سازنده‌ی بازی، Deck13 Games اعلام کردند که همکاری میان یکدیگر را ادامه خواهند داد و بازی The Surge 2 نیز در سال 2019 عرضه خواهد شد.

دیگر بازی ساخته شده توسط Deck13 یعنی Lords of the Fallen را حتما به خاطر دارید، عنوانی اکشن و نقش آفرینی که دارای فضایی تیره و فانتزی بود. زمانی که Deck13 بازی The Surge را معرفی کرد بسیاری از تغییر سبک استودیو متعجب شدند زیرا در این عنوان بازیکنان می‌بایست در مقابل روبات‌ها و انسان‌هایی که دارای تجهیزاتی نوین (Exoskeleton) بودند به مبارزه بپردازند. The Surge در نهایت محبوبیت زیادی در میان مخاطبان کسب کرد و حتی از منتقدان نیز نمرات بالایی دریافت نمود. به اعتقاد وبسیات Polygon، بازی The Surge «بزرگترین غافلگیری دنیای بازی‌های ویدیویی در سال 2017» بود. پس از آن و با توجه به موفقیت بازی اول، Deck13 تمایل بسیاری به ساخت یک دنباله برای The Surge از خود نشان داد. Deck13 در این رابطه می‌گوید:

The Surge 2 تمام خصوصیاتی که منتقدان و هواداران در بازی اول پسندیده بودند را حفظ خواهد کرد. در عین حال، بر پایه‌ی ساختار کلی بازی، ویژگی‌های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد. وقایع The Surge 2 در یک محیط کاملا جدید رخ خواهد داد. Deck13 موتور بازی‌سازی خود را ارتقا داده است و با استفاده از توانایی آن قادر است یک شهر گسترده و ویران شده را به خوبی به تصویر بکشد. طراحی محیط The Surge 2 نسبت به بازی قبل خیره‌کننده‌تر خواهد بود.

Deck 13 همچنین وعده داده است برنامه‌هایی برای ارتقای سیستم هدفگیری اندام دشمنان (Limb Targetting System) دارد که در بازی قبل شاهد کاربرد این مکانیک بودیم. عملکرد این سیستم بدین صورت است که اجازه می‌دهد بازیکنان به نقطه خاصی از بدن دشمن آسیب وارد کنند و اسلحه و تجهیزات دیگر را به Exoskeleton خود اضافه نمایند. Deck13 همچنین وعده داده است قابلیت‌ها، سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها و درون‌ها بیشتری برای شماره‌ی دوم بازی طراحی کند. در آینده اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.