نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 آبان 1397
ساعت 08:00

توضیحات سازندگان The Surge 2 درباره نسخه Xbox One X

0 از 5

Deck 13 در ساخت نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی The Surge 2، نرخ فریم بیشتر را مهم‌تر از رزولوشن تصویر بالاتر در نظر گرفته است.

کنسول میان‌نسلی Xbox One X، یک پلتفرم گیمینگ قدرتمند و حداقل تا از راه رسیدن نسل بعدی کنسول‌ها، به عنوان قوی‌ترین کنسول بازی کنونی در نظر گرفته می‌شود. به همین خاطر هم بازیکنان به شکل طبیعی، انتظار دارند که اجرای بازی‌ها روی ایکس‌باکس وان ایکس، بهتر از هر جای دیگر باشد. در این زمینه استودیوهای third party نیز از این قدرت سخت‌افزاری بیشتر، نهایت استفاده را می‌برند و جدیدترین نمونه از این دست هم، بازی Red Dead Redemption 2 است که بهترین عملکرد خود را روی این کنسول به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چنین انتظاری برای همه بازی‌های third party دیگر نیز طبیعتا وجود دارد و سخت‌افزار قوی‌تر، دست بازی‌سازان را برای قرار دادن جزئیات گرافیکی و فنی بیشتر در بازی باز می‌گذارد. اخیرا کارگردان خلاق بازی The Surge 2 یعنی Jan Klose مصاحبه‌ای پیرامون این بازی موردانتظار انجام داده و درباره روند توسعه بازی روی کنسول Xbox One X در تیم Deck 13 توضیحات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

ما روی نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی هم کار می‌کنیم و بازی روی این پلتفرم، تا جایی که امکان آن باشد بهتر [از سایر نسخه‌ها] خواهد بود. ما روی صفحه کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم، ولی چیزی که واقعا می‌خواهیم، این است که همچنان به ابعاد فنی و گیم‌پلی موضوعاتی مثل «مبارزات» و «حرکات» عمق بیشتری ببخشیم. پس در اینجا، چیزی که برای ما بیش از رزولوشن تصویر بالاتر اهمیت دارد این است که نرخ فریم گیم‌پلی بیشتر شود. در هر صورت، ما قصد داریم تا The Surge 2 روی Xbox One X عالی به نظر برسد.

وجود سخت‌افزار قدرتمندتر روی این پلتفرم نسل هشتمی، همیشه این دو راهی را در مقابل توسعه‌دهندگان قرار داده که عناوین نسل هشتمی آن‌ها (که همچنین باید روی کنسول‌های معمولی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان هم اجرا شوند) از این قدرت بیشتر، برای بهبود گرافیک و جزئیات فنی استفاده شود یا پیاده‌کردن نرخ فریم بالاتر در اجرای آن‌ها؛ در برخی عناوین نظیر Forza Horizon 4، این دو روش به عنوان دو گزینه در اخیتار بازیکنان بود و در بیشتر بازی‌ها، توسعه‌دهندگان معمولا راه میانه را انتخاب می‌کنند. در این ارتباط و در خصوص بازی The Surge 2 که مبارزات در آن نقش مهمی دارد، سازندگان اما بیشتر مایل به بالا بردن نرخ فریم بازی هستند که البته، این روش معمولا با بالاتر بودن کیفیت بصری بازی‌ها نسبت به نسخه استاندارد نیز همراه بوده است.

بازی The Surge 2 قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.