نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 آبان 1397
ساعت 08:00

واکنش فیل اسپنسر به موضوع بهترین عملکرد Red Dead 2 در Xbox One X

0 از 5

به گفته فیل اسپنسر، گرچه به عملکرد عالی One X در اجرای Red Dead 2 افتخار می‌کند، ولی کیفیت بالای خود بازی دستاورد اصلی محسوب می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همان‌طور که پیش‌بینی هم می‌شد، بازی Red Dead Redemption 2 حتی در همین مدت زمان کوتاهی هم که رسما عرضه شده، تبدیل به یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال از دید فنی و گرافیکی شده و در ردیف عناوین با بیشترین تحسین‌های دریافت شده قرار گرفته است. این بازی البته نه فقط در بُعد فنی بلکه در بسیاری زمینه‌های دیگر از جمله داستان، دنیای بازی و ... هم با تمجید مواجه بوده است. به عنوان یک بازی که تنها روی دو پلتفرم یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، صرف نظر از پلتفرم مقصد عملکردی بسیار خیره‌کننده را از خود نشان داده است.

با وجود عملکرد فوق‌العاده حتی روی سیستم‌های با قدرت پایین، این بازی برای کنسول‌های میان‌نسلی سونی و مایکروسافت نیز بروزرسانی‌های ویژه عرضه کرده تا بازی بتواند از قدرت بالاتر کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X بهره‌برداری کند. با در نظر گرفتن این موضوع، رد دد ردمپشن 2 طبیعتا عملکردی بهتر را روی این دو کنسول قدرتمندتر نشان می‌دهد. در این رابطه، در بیشتر گزارش‌های منتشر شده نیز مشخص شده که با توجه به رزولوشن 4K واقعی و عملکرد پایدارتر بازی روی Xbox One X، در واقع این سیستم است که بهترین عملکرد ممکن را برای این بازی به نمایش می‌گذارد. این موضوعی بوده که از جمله توسط تحلیلگران Digital Foundry نیز مورد اشاره قرار گرفته و اخیرا، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر نیز به آن پرداخته است. او در یک پست توئیتری به این موضوع اشاره داشته است.

Red Dead Redemption 2 بر روی Xbox One X هم بهتر به نظر می‌رسد و هم بهتر بازی می‌شود.

Digital Foundry

اسپنسر در این توییت، به بررسی فنی دیجیتال فاندری اشاره کرده و سپس در پستی دیگر، گفته که از اینکه چنین بازی روی سیستم Xbox One X بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌کند، مفتخر است... ولی دستاورد اصلی در اینجا، درواقع کیفیت بالای خود بازی روی هر پلتفرمی است و بازیکنان باید این بازی را روی هر پلتفرمی که امکانش فراهم است تجربه کنند.

خوب طبیعی است که کمی جانبداری کنم... ولی صادقانه بگویم که از همه چیز مهم‌تر، بازی کردن RDR2 است. روی Pro، روی S یا حتی روی PC. من فقط تیتر خبری آن‌ها را بازنشر کردم و محتوای سایت آن‌ها است. قطعا به چنین عملکردی از X افتخار می‌کنم ولی کیفیت خود بازی، اینجا دستاورد اصلی محسوب می‌شود.

پیرامون عرضه بازی روی PC، گرچه موضع راک‌استار از زمان رد کامل این موضوع تغییری نکرده، ولی برخی گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که در کدهای «اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند بازی» کدهای مرتبط با نسخه PC بازی وجود دارد که این موضوع، می‌تواند نشانه‌ای از برنامه‌های آینده و اعلام نشده راک‌استار برای عرضه بازی روی PC باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.