نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 آبان 1397
ساعت 16:00

چند بازی از سری Resident Evil به نینتندو سوییچ می‌آیند

5 از 5

کمپانی کپ‌کام، تایید کرده که در سال ۲۰۱۹ بازی‌های Resident Evil 0، Resident Evil و Resident Evil 4 به Nintendo Switch می‌آیند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام اخیرا تایید کرده که در سال ۲۰۱۹، سه بازی Resident Evil 0، Resident Evil و Resident Evil 4 به پلتفرم نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کنند. این اطلاعیه البته در ادامه گمانه‌زنی‌هایی در همین زمینه بوده و پیش‌بینی می‌شد که کپ‌کام دیر یا زود، این عناوین را هم به سوییچ بیاورد.

گفتنی است که این سه بازی، به شکل اورجینال هم اولین بار در سال‌های  ابتدایی دهه ۲۰۰۰ برای یکی دیگر از پلتفرم‌های نینتندو، یعنی گیم‌کیوب عرضه شده بودند و در طول سال‌های اخیر، با دریافت ارتقاهای بصری به کنسول‌های نسل جدیدتر از جمله PS4، Xbox One و PC هم راه پیدا کردند. این حضور البته به عنوان اولین نمایش‌های دو بازی کلاسیک‌تر این سری روی یک پلتفرم قابل حمل نیز محسوب می‌شود. کپ‌کام البته اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ عرضه دقیق، قیمت و یا ویژگی‌های احتمالی که ممکن است اختصاصا برای سوییچ به بازی‌ها اضافه شوند را مورد اشاره قرار نداده است. همچنین مشخص نیست که این بازی‌ها به شکل فیزیکی هم عرضه شوند و یا اینکه فقط به صورت دیجیتالی در دسترس قرار می‌گیرند.

از سری «رزیدنت اویل»، کپ‌کام در اوایل ۲۰۱۹ بازی شدیدا موردانتظار Resident Evil 2 را در صف عرضه دارد که با توجه به نمایش‌های کلی این بازی، بسیاری را به خود امیدوار کرده است. پیرامون سه بازی Resident Evil 0، Resident Evil و Resident Evil 4 نیز این بازی‌ها در قالب نسخه‌های ریمستر شده، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC هم در دسترس قرار دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.