نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 آبان 1397
ساعت 13:00

The Division 2 در X018 قابل بازی خواهد بود

0 از 5

مایکروسافت به تازگی خبر حضور ویژه و قابل بازی The Division 2 را در رویداد X018 مکزیک تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت پس از سال‌ها خاموشی، امسال رویدادهای اختصاصی و سالانه XO را مجددا احیا خواهد کرد و با هر چه نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری، وزن آن نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. ما تاکنون می‌دانستیم که عناوینی نظیر Crackdown 3 و همچنین Kingdom Hearts 3 قرار است در طی رویداد X018 در ماه آینده، برای شرکت‌کنندگان قابل تجربه باشد. در این ارتباط، به تازگی اما فاش شده که یکی دیگر از بازی‌هایی که حضور ویژه‌ای در این مراسم دارند، بازی شدیدا مورد انتظار Tom Clancy's The Division 2 است.

بازی The Division 2 که به عنوان یک بازی جهان‌باز و با دنیای اشتراکی و آنلاین است، اولین بار در جریان E3 2018 معرفی شد و دنباله‌ای برای نسخه اول این بازی محسوب می‌شود. براساس اطلاعیه اخیر مایکروسافت مکزیک، این بازی در جریان رویداد X018 حضور داشته و برای بازدیدکنندگان قابل بازی و تجربه نیز خواهد بود. حضور ویژه این بازی شوتر تاکتیکی در یک رویداد اختصاصی ایکس‌باکس، البته شاید چندان هم سورپرایز کننده نباشد؛ چون هم برای این بازی میان یوبی‌سافت و مایکروسافت قرارداد تجاری و بازاریابی وجود دارد و هم اینکه خود بازی، از همان زمان معرفی در E3 2018 تاکنون، در بسیاری از رویدادهای بزرگ گیمینگ حضور داشته و قابل تجربه هم بوده است. بنابراین درواقع دلیلی بر عدم حضور بازی در این رویداد که در روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) و در شهر «مکزیکو سیتی» برگزار می‌شود نیز وجود ندارد.

پیرامون «دیویژن 2»، اخیرا چند تریلر از جمله تریلر گیم‌پلی بازی و همچنین نقشه شهر واشینگتون دی‌سی نیز به نمایش در آمد. به علاوه، ما می‌دانیم که در این بازی، کمپین داستانی تکامل‌یافته‌تر و قدرتمندتری را نسبت به نسخه اول شاهد خواهیم بود و تجربه پیشروی و بقا در نسخه دنباله، به خاطر وجود یک سیستم محدودکننده آذوقه برای همه طرف‌های درگیر در شهر، یاعث پیدایش نبردهای بین گروهی پویا در بازی می‌شود.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.