نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 آبان 1397
ساعت 08:00

شخصیت 2B نیز به Soulcalibur 6 ملحق می‌شود

4 از 5

Bandai Namco به تازگی فاش کرده که کاراکتر 2B از بازی Nier: Automata نیز به Soulcalibur 6 اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو مدتی پیش بازی ژانر مبارزه‌ای Soulcalibur 6 را عرضه کرد که با بازخوردهای بسیار مثبتی هم مواجه شد؛ در این بازی فایتینگ نیز به رسم بسیاری عناوین هم‌سبک دیگر، تعدادی شخصیت مهمان از سایر مجموعه بازی‌های دنیای گیم، از جمله کاراکتر «گرالت» هم از سری The Witcher حضور داشتند. در این ارتباط، نامکو اخیرا با انتشار یک کلیپ جدید، فاش کرده که یکی از شخصیت‌های مهمان دیگری که در بازی شاهد خواهیم بود، مبارز YoRHa در بازی Nier: Automata، یعنی شخصیت 2B نیز قرار است به زودی و در قالب بسته‌های الحاقی بعدی به این بازی اضافه شود.

در کلیپ منتشر شده توسط نامکو، شاهد تقابل کاراکتر Ivy با 2B هستیم و این اندروید انسانی، بسیار نزدیک به شمایل اصلی‌اش در بازی Nier: Automata به نظر می‌رسد؛ براساس این نمایش همچنین استایل مبارزات و تکنیک‌های او نیز بسیار جالب و طبیعی کار شده‌اند. گفتنی است که 2B قرار است stage موسیقی مخصوص به خودش را هم در این بازی داشته باشد. همان‌طور که اشاره شد، زمان اضافه شدن این شخصیت به بازی مورد اشاره واقع نشده، وی با توجه به محتواهای Season Pass بازی و DLC های در صف عرضه پیرامون اضافه شدن کاراکترهای جدید، این شخصیت نیز قرار است در همین برنامه به بازی اضافه می‌شود.

بازی Soulcalibur 6 مدتی پیش توسط Bandai Namco و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد. این بازی با کسب امتیاز متای بسیار خوب ۸۴ موفق شده تا نظر منتقدین را به خودش جلب کند؛ در این ارتباط، این بازی در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز ۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. نکته دیگر برای دارندگان سیزن پس بازی، این است که جلوتر از اضافه شدن شخصیت 2B، قرار است کاراکتر قدیمی این سری یعنی Tira در قالب یک بسته الحاقی به بازی اضافه شود. با در نظر گرفتن اینکه امکان خریداری این شخصیت به شکل تکی و مستقل نیز فراهم است (جدای از سیزن پس)، به احتمال زیاد امکان چنین کاری در ارتباط با شخصیت 2B نیز وجود خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.