نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 09:30

گیم‌پلی ویدیو جدید The Division 2 نقشه واشینگتون دی‌سی را نمایش می‌دهد

5 از 5

یوبی‌سافت به تازگی و در جریان رویداد PAX West 2018، از نقشه و ویژگی‌های جدید بازی The Division 2 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت که اخیرا در رویداد PAX West 2018 حضور داشته، در جریان این رویداد یک برنامه لایواستریم و زنده نیز برگزار کرد که در این زمینه، آن‌ها نمایش‌های مختلفی از بازی‌های مورد انتظار خودشان را ارائه کردند. یکی از این عناوین، بازی شدیدا موردانتظار The Division 2 بود که شاهد یک نمایش جدید از گیم‌پلی بازی نیز بود و در طی آن، المان‌ها و موارد زیادی از بازی فاش گردید.

در این دمو جدید، بازیکنان شاهد اولین نماها از بخشی از نقشه جهان‌باز این بازی بودند که به شکل مشخصی، بسیار بزرگ و با جزئیات طراحی شده است. پیرامون این نقشه، در این دمو مشخص می‌شود که دنیای این بازی درمجموع بیش از ۲۰ درصد بزرگ‌تر از نقشه بازی قبل خواهد بود. نمایش برخی تجهیزات و سلاح‌های جدید از جمله پهپاد (Drone) و همچنین تایید وجود اسلحه «راکت لانچر» نیز از دیگر بخش‌های این ویدیو است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو حدود ۳۰ دقیقه‌ای از لایواستریم اخیر یوبی‌سافت را مشاهده کنید.

 

 

در این گیم‌پلی ویدیو جدید، مبارزات هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته بازی وجود دارد و دشمنان همان‌طور که یوبی‌سافت قبلا نیز توضیح داده بود به شکلی پویا در نبردهای بین گروهی نیز دخالت دارند. در جریان این سیستم جدید، نوعی سطح محدودیت منابع در کل شهر و میان همه طرفین درگیر در شهر جاری است که باعث می‌شود گروه‌های مختلف با یکدیگر بر سر منابع درگیری داشته باشند که این موضوع، از طرفی باعث تغییراتی پویا در گیم‌پلی بازی نیز می‌شود. همچنین در این تریلر نیز بازکنان قادر به مشاهده بقایای هواپیمای مشهور Air Force One، یا جت اختصاصی رئیسان جمهور آمریکا نیز هستند.

پیرامون تریلر که در بالا مشاهده می‌کنید، این درواقع یک ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای از لایواستریم اخیر یوبی‌سافت است و برای مشاهده کامل این ویدیو بیش از ۵ ساعتی، به یوتیوب مراجعه کنید. پیرامون بازی «دیویژن 2»، پیش از این در بازی‌مگ خواندید که سازندگان بازی مایل نیستند این بازی را جایگزین بازی اول کنند و در بهترین حالت، امیدوارند که این دو بازی شوتر تاکتیکی، دنیای اشتراکی / آنلاین و جهان‌باز همراه با هم به حیات خودشان ادامه دهند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.