نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 16 تیر 1397
ساعت 08:00

The Division 2 از یک کمپین قدرتمند برخوردار خواهد بود

5 از 5

یکی از کارگردانان بازی The Division 2، تجربه کل این بازی تماما آنلاین را به شکل تک نفره هم تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یوبی‌سافت در جریان رویداد E3 2018، معرفی رسمی بازی The Division 2 بود که این معرفی، همراه با چند تریلر و نمایش‌هایی از گیم‌پلی نیز همراه بود. بازی اول The Division، یک بازی تماما آنلاین، با المان‌های قدرتمند یک بازی شوتر سوم شخص بود که بسیار موفق ظاهر شد و فروش رکوردشکنی را برای کمپانی به ارمغان آورد. در این زمینه، The Division گرچه دارای یک کمپین داستانی با امکان تجربه به شکل تک نفره هم بود، ولی موفقیت بازی‌هایی نظیر این مورد که به شکل تماما آنلاین هستند، باعث شده تا بازی‌سازان هر روز کم‌تر از قبل روی بازی‌های صرفا تک‌نفره سرمایه‌گذاری کنند. از همین رو، نگرانی‌هایی برای آن دسته از بازیکنان که مایل بودند The Division 2 را فقط به شکل تک نفره انجام دهند وجود داشت.

Chadi El-Zibaoui یکی از کارگردانان بازی مورد انتظار The Division 2، اخیرا در همین زمینه مورد سوال قرار گرفت که آیا در بازی جدید هم مثل بازی اول، هیچ گونه محتوای مخصوصی برای آن دسته از بازیکنان که مایل به تجربه تک‌نفره هستند هم وجود دارد  یا اینکه The Division 2 به سمت یک بازی کاملا چندنفره حرکت کرده است. El-Zibaoui در این زمینه گفت:

بازی The Division 2 به شکل کامل قابل تجربه در حالت تک نفره هم خواهد بود که این حتی شامل ماموریت‌ها، و فعالیت‌های جانبی داخل بازی نیز می‌شود. البته برخی فعالیت‌های موردی هم مثل Raid های هشت نفره هم هستند که طبیعتا، بازیکن باید در قالب گروهی هشت نفره با دوستانش بازی کند. ولی ما یک کمپین اصلی بسیار قدرتمند، شدیدا داستان‌محور به همراه انواع رمز و رازها و مواردی که باید کشف شوند هم خواهیم داشت. پس اگر شما تجربه بازی را به شکل تک نفره ترجیح می‌دهید، باز هم امکان تجربه و گردش بسیاری از محتواها در بازی را خواهید داشت. همچنین ما قصد داریم از همان روز اول، برای همه انواع Gear ها محتوا ارائه کنیم. این هم دیگر فقط شامل طرفداران و بازیکنان سرسخت نیست، و حتی برای بازیکنانی که مایل هستند بازی را به شکل تک نفره تجربه کنند هم محتوای جدید وجود خواهد داشت.

گفتنی است که صحبت‌های جدید این کارگردان استودیو Massive، برای بسیاری از طرفداران امیدوار کننده است؛ در این زمینه بازی اول نیز امکان تجربه کمپین اصلی و برخی از Activity های داخل بازی را به شکل تک نفره هم می‌داد، با این حال طرفداران در بیشتر مواقع از یوبی‌سافت به خاطر عدم وجود تعادل کافی در این زمینه انتقاد می‌کردند. به هر حال این امیدواری وجود دارد که استودیو Massive با در نظر گرفتن آن تجارب، در بازی جدید همان تجربه لذت‌بخش و پرمحتوای بازی درحالت چندنفره را برای بازی درحالت تک‌نفره هم فراهم کند. در این زمینه البته طبیعتا بازیکنان، در مادهایی نظیر Raids، دارک زون و PvP باید حتما بازی را با همراهی بازیکنان دیگر تجربه کنند. ولی به هر شکل، تایید این موضوع که کمپین اصلی به شکل داستان محور و بیشتر از گذشته برای بازی تک‌نفره متعادل شده خبر خوشی برای طرفداران بازی است.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.