نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 01:15

E3 2018: نمایش‌های جدید بازی The Division 2 + اطلاعات جدید

3 از 5

کمپانی یوبیسافت در جریان کنفرانسش در همایش بزرگ E3 2018 تریلر سینماتیک جدیدی را از بازی The Division 2 به نمایش درآورد که حوادث داستانی بازی را روایت می‌کند.

کمپانی یوبیسافت به ساخت تریلرهای سینماتیک شگفت‌انگیز برای تبلیغ بازی‌های بزرگش مشهور است. دقایقی پیش تریلر سینماتیکی از بازی موردانتظار Beyond Good and Evil 2 به نمایش درآورد و حالا به روایت حوادث داستانی بازی The Division 2 در قالب یک تریلر سینماتیک پرداخته است. حوادث بازی The Division 2 پس از گذشت 7 ماه از پخش ویروس جریان دارند و شاهد فروپاشی کامل نظام آمریکا در شهر واشنگتن و سلطه هرج و مرج بر این شهر هستیم.

کارگردان بازی در رابطه با بازی جدیدش اینگونه توضیح داد که عنوان The Division 2 یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌هایی است که تا به امروز تولید کرده‌اند. در بازی کلاس‌های مختلفی وجود دارند که با انتخاب از میان آن‌ها سبک بازی کردن خود را مشخص خواهید کرد و سلاح‌های شاخص هر کلاس را در دست خواهید گرفت. بازیکنان می‌توانند با پیشروی در بازی قابلیت‌های خود را ارتقا دهند و آپشن‌های بیشتری را کسب کنند که از میان آن‌ها می‌توان به آیتم‌های ویژه‌ای اشاره کرد که تنها به شما اختصاص خواهند داشت. علاوه بر این اطلاعات اعلام شد که بازی دارای حالتی به نام Raid است که در آن 8 بازیکن به طور همزمان می‌توانند بازی را همراه با یکدیگر تجربه کنند و به ماجراجویی در شهر متروکه و آخرالزمانی واشنگتن بپردازند.

یکی دیگر از اخبار هیجان‌انگیز و مهم در رابطه با بازی The Division 2 که دقایقی پیش در کنفرانس یوبیسافت تایید شد این است که بازی در سال اول عرضه خود سه DLC پیاپی دریافت خواهد کرد که تحت عنوان Episode منتشر خواهند شد و تمامی آن‌ها هم رایگان خواهند بود. این DLCها داستان و محتوای اضافی بیشتری را به بازی شما اضافه خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تریلرهای به نمایش درآمده از بازی The Division 2 را مشاهده کنید.

 

محمد مراقی | E3 2018 | 11/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.