نویسنده: مهدی افتخاری جمعه، 15 تیر 1397
ساعت 18:31

صحبت‌های Bioware در مورد پروژه‌های آینده شرکت

3 از 5

شرکت بایوور علاقه دارد بازی‌های کوچک‌تری مانند Hellblade درست کند.

به نظر می‌رسد که موفقیت بازی‌های مستقل به روی کار شرکت بایوور تاثیر گذاشته است. بعد از گذشت 23 سال و ساخت چندین عنوان AAA، حال بایوور می‌گوید علاقه دارد که به روی پروژه‌های کوچک‌تری کار کند، زیرا این پروژه‌های کوچک می‌توانند بعدا به آن‌ها در ساخت بازی‌های بزرگ کمک کنند.

نه اینکه بایوور بخواهد دست از ساخت پروژه‌های عظیم مانند Anthem بردارد، چرا که اگر این تصمیم را هم داشته باشد، غول بزرگی به نام EA این اجازه را نمی‌دهد! آن‌ها فقط قصد دارند در کنار فعالیت اصلی خود، بازی‌های کوچک‌تری همانند Hellblade نیز درست کنند.

طی چند سال گذشته، شاهد عرضه بازی‌هایی بودیم که با وجود AAA نبودنشان، توانستند یک تجربه استثنایی را به ما ارائه دهند. عناوین مستقلی مانند A Way Out یا Hellblade، هر دو ایده‌های خارق العاده‌ای را در خود داشتند و اکثر منتقدان از آن‌ها راضی بودند.

کیسی هادسون در مصاحبه با Game Informer گفت:

با وجود اینکه در حال حاضر وقت آزاد زیادی در اختیار نداریم، اما فرصتی برایمان بوجود آمده تا بازی‌های آزمایشی کوچک‌تری را هم درست کنیم. خیلی علاقه دارم در کنار پروژه‌های بزرگی که به بازار عرضه می‌کنیم، چند بازی کوچک نیز به دست بازیکنان برسانیم. این برای ما لذت بخش است، چرا که بسیاری از ما ایده‌های خوبی داریم و نمی‌خواهیم لزوما این ایده‌ها را در بازی‌های بزرگ خود پیاده سازی کنیم.

به گفته هادسون، این پروژه‌های کوچک اجازه می‌دهد تا بایوور بازخورد بازیکنان و منتقدان نسبت به ایده‌های شرکت را بدانند و کمک کند که متوجه شوند آیا این ایده‌ها آنقدر ارزشمند هستند تا در بازی‌های AAA هم پیاده سازی شوند یا خیر.

اما فعلا تمامی نگاه‌ها به سمت Anthem است که در فوریه آینده، یعنی بهمن ماه 1397 به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.