نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 15 تیر 1397
ساعت 14:55

قابلیت FastStart به Xbox One اضافه شد

0 از 5

با FastStart، بازی‌ها را قبل از اتمام دانلودشان بازی کنید

کمپانی مایکروسافت، طی مراسم E3 قابلیتی به‌نام FastStart را برای کنسول Xbox One معرفی کرد. FastStart، دانلودها را طوری بهینه می‌کند تا بتوانید بازی‌ها را قبل از اتمام دانلود شروع کنید. اکنون پس از یک ماه از معرفی، این قابلیت همراه آپدیت ماه جولای این کنسول عرضه شده است.

این خبر را مایکروسافت امروز رسماً اعلام کرد، و در حال حاضر عناوین مشخصی از این قابلیت بهره‌مند هستند. FastStart فعلاً تمام بازی‌های انگلیسی زبان موجود در Xbox Game Pass را اعم از Fallout 4 ،Sea of Thieves و Elder Scrolls Online حمایت می‌کند.

البته این قابلیت تأثیری بر روی سرعت دانلود بازی‌ها ندارد و فقط باعث می‌شود تا بازی‌ها طوری دانلود شوند که بتوانید قبل از پایان دانلود، شروع به بازی کردن بکنید و زمان انتظارتان به نصف کاهش یابد.

آپدیت ماه جولای Xbox One، ویژگی‌های دیگری اعم از امکانت بیشتر برای جست‌و جو، بهبود‌های مربوط به به اشتراک گذاشتن دسته در Mixer و پخش فول‌اسکرین در این برنامه را نیز اضافه می‌کند، اما ظاهراً تمرکز اصلی مایکروسافت قابلیت FastStart است؛ امیدواریم که این قابلیت همانطور که تبلیغ شده عمل کند و زمان انتظارمان برای تجربه‌ی بازی‌ها را کاهش دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.