نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 16 تیر 1397
ساعت 11:27

دلیل جهان باز نبودن عنوان Metro Exodus

0 از 5

Deep Silver توضیح می‌دهد که چرا بازی جدید آن‌ها جهان باز نیست.

شاید بهتر است کمی سطح انتظارات خود را پایین بیاورید. جهان باز نبودن عنوان Metro Exodus چیز بدی نیست، اما برای کسانی که انتظار گشت و گذار و اکتشاف در یک دنیای بزرگ را داشتند، ممکن است کمی ناامید کننده باشد. اما به گفته Deep Silver، اینکه بازی جدید آن‌ها جهان باز نیست به هیچ عنوان یک نکته منفی به حساب نمی‌آید یا به این معنی نیست که بازی کوچک خواهد بود.

در مصاحبه GamingBolt با یکی از سازندگان بازی، Huq Beynon، او توضیح داد که چگونه این ویژگی بازی جدید آن‌ها به جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند.

ما در حال ساخت یک بازی در سری مترو هستیم و طرفداران سری مترو، انتظار یک داستان قوی را دارند. من احساس می‌کنم که گاهی اوقات، بازی‌های جهان باز نمی‌توانند به طور مطلوبی روند بازی را پیاده سازی کنند، چرا که اگر شما مدام به انجام فعالیت‌های جانبی بپردازید، منطق داستان آسیب می‌بیند و بازیکنان نمی‌توانند آن را به خوبی حس کنند. بنابراین ما از روشی استفاده کردیم که بازی به داستان اصلی اهمیت بیشتری بدهد و بازیکنان دلیلی برای ادامه دادن به بازی داشته باشند.

Beynon همچنین اضافه کرد که با وجود جهان باز نبودن Exodus، قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط بازی وجود دارد.

بسیاری از بازیکنان علاقه دارند که هرزگاهی از داستان اصلی فاصله بگیرند و به انجام فعالیت‌های جانبی بپردازند. هیچ محتوای جانبی بی معنی که فقط برای پر کردن زمان بازی بوجود می‌آید در Metro Exodus قرار داده نشده، اما این به این معنی نیست که شما تمام مدت باید یک مسیر معین را طی کنید. بازیکن باید به یک هدف مشخص برسد، اما کاملا آزاد است که در حین انجام ماموریت‌های اصلی، محیط اطرافش را جست و جو کرده و رازها و داستان‌های جدیدی را کشف کند. در واقع، هدف برقراری تعادل بین خطی بودن و جهان باز بودن بازی است. اینگونه ما می‌توانیم یک تجربه خاص و ناب را به بازیکنان ارائه کنیم.

عنوان Metro Exodus در 22 فوریه یعنی 3 اسفند به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی که در E3 2018 به نمایش گذاشته شد را مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.