نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 بهمن 1398
ساعت 09:00

تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی داستانی Metro Exodus اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام 4A Games، تاریخ انتشار بسته گسترش‌دهنده داستانی دوم Metro Exodus مشخص شده است.

با اعلام سازندگان، بسته گسترش‌دهنده داستانی شخصیت سم قرار است در روز ۱۱ فوریه (۲۲بهمن) برای بازی Metro Exodus در دسترس قرار بگیرد. به این ترتیب بازیکنان این بازی در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در این تاریخ به محتواهای جدید دسترسی پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که وقایع داستانی این بازی قرار است ادامه دهنده داستان شخصیت سم باشد که پس از اینکه متوجه شد موسکو تنها شهر پابرجا مانده جهان نیست، درتلاش برای بازگشت نزد خانواده بر می‌آید.

براساس این گزارش، سم برای این کار باید از بندر سونامی‌زده Vladivostok، ساختمان‌های صنعتی مخروبه و برخی مناطق مسکونی عبور کند. او همچنین باید از همه تاکتیک‌هایی که تاکنون آموخته برای بقا اسفتاده کند. گفتنی است که این بسته گسترش‌دهنده، برای بازیکنانی که Expansion Pass بازی را تهیه کردند به رایگان در دسترس قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که درحال حاضر با قیمت ۲۵ دلاری در فروشگاه‌های دیجیتال وجود دارد. به علاوه امکان خریداری جداگانه داستان سم نیز وجود دارد که این بسته درحال حاضر با قیمت 8 دلار قابل تهیه است. بنا به گفته سازندگان، خط داستانی سم آخرین بسته گسترش‌دهنده Metro Exodus نیز هست.

بازی Metro Exodus در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ با امتیاز 8٫3 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.