نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 شهریور 1399
ساعت 15:00

مهم ترین تحول در نسل بعدی کنسول ها ویژگی Ray Tracing است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به عقیده سازندگان سری Metro، مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی جدید کنسول‌های نسل بعد Ray Tracing است.

استودیو 4A Games، با ساخت عناوین سری Metro به خوبی نشان داده که یکی از مهم‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت گیم در زمینه ساخت بازی‌های چشم‌نواز و فنی است. این خصوصا در پلتفرم پی‌سی بیشتر به چشم می‌آید و با در نظر گرفتن عرضه کنسول‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Series X، استودیو حالا فرصت خلق بازی‌های چشم‌نوازتری را در پلتفرم‌های کنسولی پیدا می‌کند. پیرامون کنسول‌های نسل نهم، Jon Bloch از تهیه‌کنندگان ارشد این استودیو لهستانی اخیرا صحبت‌های جدیدی کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

پیرامون نسل بعدی کنسول‌ها، هیجان‌انگیزترین ویژگی تکنولوژی Ray Tracing است. این ویژگی درواقع استاندارد آینده صنعت گیم است و چند سال پیش که Nvidia اولین بار پیش ما آمد، و از برنامه‌های خود برای این فن‌آوری صحبت کرد، ما خیلی سریع اعلام حمایت کردیم و واقعا هم هیجان‌زده بودیم. ما از این تکنولوژی در Metro Exodus استفاده کردیم و این تجربه بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای بود. ما از این پس با این تکنولوژی پیش می‌رویم و برای این کار، موتور گرافیکی اختصاصی خودمان را بازسازی کردیم. این بازسازی هم عمدتا با محوریت ray tracing است، و محصولات حاصل از آن در آینده نیز جذاب و هیجان‌انگیز خواهند بود.

لازم به ذکر است که در دیگر خبر پیرامون این استودیو، اخیرا اعلام شد که 4A Games حالا توسط کمپانی مالک THQ Nordic یعنی Embracer Group خریداری شده است. پس از این خبر، استودیو اعلام کرد که آن‌ها روی یک پروژه چندنفره و مالتی پلیر نیز کار می‌کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.