نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 شهریور 1399
ساعت 09:00

وقایع بازی Suicide Squad در دنیای داستانی بتمن آرکام جریان دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استدی پیرامون ارتباط بازی جدید Suicide Squad: Kill the Justice League با سری Batman: Arkham توضیحات تازه‌ای داده است.

پس از چند سال انتظار، Rocksteady Studios روز گذشته سرانجام از بازی بعدی خود رونمایی کرد؛ Suicide Squad: Kill the Justice League که از چندهفته جلوتر نیز معرفی اولیه شده بود، یک بازی ابرقهرمانی تیمی و اقتباسی از خط داستانی کامیک‌های جوخه انتحار / Suicide Squad است که با توجه به تریلر رونمایی، قرار است در سال 2022 عرضه شود. پیرامون این بازی و وقایع داستانی آن، Sefton Hill از راک‌استدی گفته که ارتباط مستقیمی میان این بازی و سری بتمن آرکام وجود دارد، و بازیکنان امکان دنبال کردن ادامه داستان برخی شخصیت‌ها که در آن سری معرفی شدند را پیدا می‌کنند.

این بازی درواقع دنباله و ادامه‌دهنده سری Batman: Arkham است، پس شما قرار است چندین خط داستانی و شخصیت‌هایی که اصالتا در آن مجموعه معرفی شدند را مجددا ببینید و اینکه این خطوط داستانی به فرجام خودشان هم خواهند رسید.

این صحبت‌ها در ادامه تایید این موضوع است که دیگر بازی معرفی شده در رویداد اخیر DC Fandome، یعنی Gotham Knights در این دنیای داستانی قرار نمی‌گیرد، بلکه بازی بعدی WB Games Montreal قرار است در دنیای داستانی اختصاصی خود که شامل بتمن و متحدانش است جریان داشته باشد. لازم به ذکر است که این بازی در سال 2021، و Suicide Squad: Kill the Justice League نیز همان‌طور که اشاره شد در سال 2022 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.