نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 10 بهمن 1402
ساعت 13:10

امکان تکرار مراحل داستانی در بازی Suicide Squad وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ امکان تکرار مأموریت‌های داستانی در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌صورت رسمی تأیید شد.

دسترسی زودهنگام این بازی به‌تازگی و چند روز قبل از عرضه برای دارندگان نسخه‌ی دیلاکس بازی آغاز شد اما سرورهای این بازی بلافاصله به مشکلی که باعث اتمام خودکار داستان اصلی برای بازیکنان می‌شد برخوردند و جهت برطرف کردن این مشکل از کار افتادند. در این میان، استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) تأیید کرد که امکان تکرار مراحل داستانی در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در دسترس بازیکنان قرار دارد و می‌توانید مأموریت‌های داستانی موردعلاقه‌ی خود را مجدداً بدون مشکل تجربه کنید.

داراک براون، مدیر ارتباطات استودیوی راک‌استدی، در جریان پرسش‌وپاسخی که با طرفداران این بازی در سایت ردیت انجام می‎داد، اعلام کرد که مأموریت‌های داستانی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بعد از به پایان رساندن داستان اصلی قابل تکرار هستند. داراک براون همچنین تأیید کرد که این بازی ابرقهرمانی پنج درجه‌ی سختی مختلف و سطوح Metropolis Invasion را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و با اتمام مأموریت‌های بازی با درجه‌ی سختی دشوارتر، پاداش بهتری نیز به‌دست خواهید آورد. اگرچه این موضوع چیز جدیدی برای بازی‌های ژانر لوتر شوتر محسوب نمی‌شود اما در دسترس قرار گرفتن چنین امکانی همچنان جای خوشحالی دارد.

مدیر ارتباطات استودیوی راک‌استدی همچنین تأیید کرد که محتوای اندگیم (Endgame) بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، از مأموریت‌های مختلف گرفته تا باس‌های بازی، همگی به‌شکل تک‌نفره قابل تجربه خواهند بود. علاوه‌بر این‌ها، داراک براون درمورد یکی از ویژگی‌های خاص این بازی با نام Social Squad نیز توضیح داد که به‌کمک این مکانیک، هوش مصنوعی کنترل یکی از اعضای آفلاین جوخه‌ی شما یا یک بازیکن دیگر را به‌دست خواهد گرفت. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز به این بازیکنانی که بیلد و شخصیتشان توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، جایزه خواهد داد. با این وجود، هنوز مشخص نیست سیستم پاداش‌دهی بازی جدید راک‌استدی برای این دسته از بازیکنان دقیقاً چگونه خواهد بود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. جهت آشنایی با مزایای پیش‌خرید این بازی و حداقل سیستم مورد نیاز یا سیستم پیشنهادی این عنوان برای کامپیوتر نیز می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید. شایان ذکر است که حالت آفلاین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز در دستور کار استودیوی راک‌استدی قرار دارد و در تاریخ نامشخصی بعد از عرضه‌ی رسمی بازی به آن اضافه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.