نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 11 بهمن 1402
ساعت 20:30

بازی‌های سرویس PS Plus Essential برای فوریه ۲۰۲۴ مشخص شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به‌طور رسمی از لیست بازی‌های سرویس PS Plus Essential برای فوریه ۲۰۲۴ پرده برداشت.

به این ترتیب، مشترکان سرویس PS Plus Essential به‌زودی و از تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ (۱۷ بهمن ۱۴۰۲) به عناوین زیر دسترسی پیدا خواهند کرد:

  • بازی Foamstars (برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • بازی Rollerdrome (برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • بازی Steelrising (برای پلی استیشن 5)

در کنار این ۳ عنوان، علاقه‌مندان به بازی Fall Guys که مشترک PS Plus Essential هستند نیز از لباس‌هایی بر اساس شخصیت‌های پلی استیشن شامل رچت، کلنک و ایلوی بهره‌مند می‌شوند.

اگر هنوز بازی‌های ماه ژانویه ۲۰۲۴ را به اکانت خود اضافه نکرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست چرا که تا تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) فرصت دارید تا عناوین A Plague Tale: Requiem و Evil West و Nobody Saves the World را برای همیشه به لیست بازی‌های خود اضافه کرده و تا زمانی که مشترک این سرویس باقی بمانید، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بازی‌های ماه فوریه نیز از سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به این سرویس اضافه می‌شوند و تا تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۴ (۱۴ اسفند ۱۴۰۲) امکان اضافه کردن آن‌ها به فهرست بازی‌های خود را دارید.

سونی همچنین روز گذشته رسماً خبر داد که نمایش جدید State of Play را ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پنج‌شنبه‌ی این هفته به وقت ایران برگزار خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی State of Play بعدی به این‌جا مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.