نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر رسمی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی راک‌استدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League، به صورت رسمی معرفی و پنجره عرضه آن فاش شد.

طرفداران عناوین اکشن و خصوصا ابرقهرمانان کامیک های DC، سرانجام شاهد رونمایی رسمی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، محصول بعدی استودیو Rocksteady بودند. این رونمایی شامل تریلر سینمایی جالبی است که شامل حضور بسیاری از کاراکترهای خط داستانی جوخه انتحار / Suicide Squad، نظیر Harley Quinn، Deadshot و Captain Boomerang هستند. شما در ادامه تریلر رونمایی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در این تریلر شخصیت Brainiac نیز حضور دارد که البته با ظاهر شدن ناگهانی Superman، شرایط تغییر می‌کند. Superman ابتدا به نظر می‌رسد که قصد نجات Brainiac را دارد، ولی در ادامه او را با اشعه چشم می‌سوزاند؛ اتفاقی که می‌تواند نشان از شرور بودن شخصیت سوپرمن در این بازی داشته باشد. پیرامون داستان، راک‌استدی همچنین تایید کرده که وقایع بازی در داخل دنیای داستانی Batman: Arkham جریان خواهد داشت. به علاوه امکان تجربه کوآپ یا مشارکتی و آنلاین بازی تا حداکثر چهار بازیکن نیز تایید شده است.

تریلر گرچه به صورت کامل سینماتیک است و گیم‌پلی در آن دیده نمی‌شود، ولی نمای کلی از ویژگی‌های گیم‌پلی را به دست می‌دهد که از آن جمله، مهارت‌های اعضای جوخه انتحار، سلاح‌ها و آیتم‌های مربوط به شخصیت‌ها که برای مثال شخصیت هارلی کویین، چوب بیسبال معروف خود را به عنوان سلاح دارد، یا کاراکتر ددشات نیز یک جت‌پک و یک جفت تفنگ مخصوص به خودش را استفاده می‌کند. این بازی گرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی راک‌استدی تایید کرده که Suicide Squad: Kill the Justice League در سال 2022 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.