نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 شهریور 1399
ساعت 15:00

آپدیت جدید حالت نیو گیم پلاس را به Iron Man VR اضافه می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بروزرسانی جدید بازی Marvel’s Iron Man VR، درجه سختی جدید و حالت نیو گیم پلاس را اضافه می‌کند.

استودیو Camouflaj اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای بازی Marvel’s Iron Man VR منتشر کرده که با نصب آن، درجه سختی جدید Ultimate Difficulty، حالت New Game Plus و تعدادی ویژگی دیگر را به بازی اضافه می‌کند. در حالت نیو گیم پلاس آپدیت جدید که با ورژن 1.0.6 منتشر می‌شود، بازیکنان امکان انتقال پیشرفت‌های کسب شده در کمپین اول را در شروع مجدد کمپین جدید پیدا می‌کنند، که این شامل انتقال امتیازات Research Point و دیگر موارد آزاد شده در تجربه اول بازی است. به علاوه چهار سلاح جدید هم پس از این آپدیت در بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

از جمله سلاح‌های جدید شامل Continuous Beam Repulsor که امکان تیراندازی beam با مدت زمان بیشتری را می‌دهد، EM Charge Cannon سلاحی برای شلیک تیرهای شارژشده که بیشتر برای دشمنان سپردار استفاده می‌شود و Micro Swarm که سلاحی برای مقابله با دشمنان با تعداد بسیار زیاد است. بازیکنان همچنین از طریق تکمیل برخی چالش‌ها می‌توانند زره‌های سفارشی جدید Custom Armor Decos را آزاد کنند که یکی از این زره‌ها، لباس معروف Iron Patriot هست.

کاهش زمان لودینگ‌ها خصوصا برای مراحل Shanghai، امکان رد کردن کات‌سین‌ها در زمان تجربه مجدد مراحل و حتی رد کردن برخی مراحل خاص نیز از طریق آپدیت به بازی اضافه می‌شود. گفتنی است که Marvel’s Iron Man VR درحال حاضر به صورت انحصاری PSVR در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.