نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 شهریور 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه نسخه کنسول های خانگی و پی سی Crysis Remastered مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر پیش‌نمایش فنی بازی Crysis Remastered به تاریخ عرضه و ویژگی‌های جدید نظیر رزولوشن 8K اشاره می‌کند.

کرایتک پس از اعلام تاخیر در عرضه Crysis Remastered و انتشار اولیه آن برای نینتندو سوییچ، اخیرا تریلر پیش‌نمایش فنی برای این بازی منتشر کرده که در آن به تاریخ عرضه بازی برای کنسول‌های خانگی و پی‌سی اشاره می‌شود. بر این اساس، Crysis Remastered قرار است در روز 18 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (تنها از طریق فروشگاه اپیک) در دسترس قرار بگیرد. تریلر جدید، البته همان‌طور که اشاره شد یک پیش‌نمایش فنی است و در آن به برخی ویژگی‌های گرافیکی و فنی نسخه ریمستر اشاره می‌شود.

 

با توجه به این پیش‌نمایش فنی، Crysis Remastered از یک موتور نورپردازی جدید بهره می‌برد و از تکسچرهای مخصوص رزولوشن 8K نیز برخوردار است. کرایتک همچنین از به کار گرفتن تکنولوژی Ray-tracing نیز خبر داده که این شامل هر دو بخش نورپردازی محیطی و بازتاب‌ها و همچنین بازتاب‌های مربوط به آب نیز است. عمق محیط یا depth fields ارتقایافته و دیگر ویژگی‌های جدید نیز در تریلر اخیر به نمایش گذاشته شده است. گفتنی است که ویژگی‌های جدید ذکر شده، عمدتا مربوط به نسخه PC بازی است؛ پلتفرمی که در گذشته نسبتا دور مهم‌ترین مقصد برای این سری بود.

همان‌طور که اشاره شد Crysis Remastered قرار است در روز 18 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (تنها از طریق فروشگاه اپیک) در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.