نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

ظاهرا عناوین ریمستر بیشتری از سری Crysis در دست ساخت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مسئولان ارشد استودیو سازنده ریمستر بازی Crysis، تصادفا به ساخت ریمسترهای بیشتر از سری اشاره کرده است.

پس از مدتی شایعه و گمانه‌زنی، سرانجام تایید شد که اولین بازی از سری کرایسیس، قرار است در قالب یک نسخه ریمستر و با عنوان Crysis Remastered، در ادامه سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این نسخه از بازی که غیر از پی‌سی برای پلتفرم‌های جدیدتر نظیر پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد، بازیکنان بیشتری را با این عنوان که در یک مقطع زمانی به عنوان گرافیکی‌ترین بازی اول شخص شناخته می‌شد آشنا کند. پیرامون این نسخه که قرار است توسط استودیو Saber Interactive ریمستر شود، البته تاکنون اطلاعات خیلی زیادی منتشر نشده و باید منتظر این جزئیات در آینده نزدیک بود، با این حال یکی از مسسولان ارشد استودیو یعنی تیم ویلیتس، اخیرا در یک پست توییتری (که حالا حذف شده است) گفته که آن‌ها به زودی درباره «ریمسترها» جزئیات بیشتری منتشر می‌کنند. او همچنین در یک توییت دیگر که حالا حذف شده است، گفته که تیم خوشحال هستند که می‌توانند این «بازی‌ها» را برای  بازیکنان جدیدتر نیز ارائه کنند.

اشاره تیم ویلیتس در دو پست مختلف به ریمسترها و بازی‌ها می‌تواند نشان‌دهنده برنامه ساخت طولانی‌تری برای این سری باشد و همان‌طور که قبلا هم گمانه‌زنی شده بود، به نظر می‌رسد که هر سه بازی این سری شانس دریافت نسخه ریمستر و عرضه برای پلتفرم‌های کنونی را پیدا کردند. این خصوصا از این جهت است که ویلیتس ظاهرا این قسمت از پست خود را به شکل تصادفی منتشر کرده و پست‌ها نیز درحال حاضر حذف شده‌اند. به هر ترتیب به نظر می‌رسد که به زودی می‌توان منتظر انتشار جزئیات بیشتر بود.

موضوع عرضه نسخه ریمستر شده بازی تحت عنوان Crysis Remastered، قطعا خبر جذابی برای طرفداران سری است و امیدها را برای ساخت و عرضه بازی‌های بیشتری از سری را هم زنده می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.