نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

اشاره به تاریخ عرضه Last of us 2 در آمازون احتمالا صحیح نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فهرست اخیر فروشگاه آمازون، به تاریخ انتشار جدید بازی The Last of Us Part 2 اشاره کرده که البته به احتمال زیاد درست نیست.

از میان همه بازی‌هایی که تاکنون به خاطر ویروس کرونا تاخیر خوردند، بازی بعدی ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 بزرگ‌ترین مورد است. این بازی البته نه به دلیل پیش آمدن مشکلات فنی، بلکه به خاطر مشکلات توزیع با تاخیر مواجه شده و سونی انتشار بازی را تا تاریخی نامعلوم به تعویق انداخته است. این شرکت، البته اخیرا گزارش شد که درتلاش است تا هرچه سریع‌تر موعد عرضه جدید بازی را مشخص کند.

درحالی که هنوز این عنوان تاریخ انتشار جدید خود را پیدا نکرده، صفحه آن از فروشگاه دیجیتال پلی‌استیشن حذف و هزینه پیش‌خرید بازی نیز به کاربران بازپرداخت شده، فروشگاه آمازون در یک بروزرسانی جالب اشاره کرده بود که این بازی قرار است در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) منتشر شود. لازم به ذکر است که البته این صفحه درحال حاضر مجددا بروز شده و دیگر تاریخ عرضه‌ای در آن دیده نمی‌شود.

در این ارتباط، به نظر می‌رسد که اشاره به تاریخ عرضه جدید The Last of Us Part 2 احتمالا یک اشتباه از جانب آمازون بوده است و بعید است که چنین تاریخی درست باشد. این موضوع خصوصا از این نظر مطرح می‌شود که تاریخ عرضه فعلی یک بازی انحصاری دیگر پلی‌استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima نیز در روز ۲۶ ژوئن است و تاکنون خبری از تاخیر خوردن آن هم منتشر نشده است. به این ترتیب سونی یا قصد دارد دو بازی بزرگ خود را در یک روز عرضه کند، و یا اینکه فهرست اخیر آمازون اشتباه بوده است؛ موضوعی که البته درحال حاضر در صفحه بازی در فروشگاه آمازون تصحیح شده است.

The Last of Us Part 2 پیش از این قرار بود در روز ۲۹ می (۹ خرداد) برای PS4 عرضه شود که پس از اعلام پیدا شدن مشکلات لجیستیکی ناشی از شیوع ویروس کرونا، عرضه بازی برای مدت نامعلومی با تاخیر مواجه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.