نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

لیست استخدامی گوریلا ظاهرا به دنباله Horizon Zero Dawn اشاره دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوریلا اخیرا در فهرست استخدامی خود، به پست خاصی اشاره کرده که می‌تواند به Horizon: Zero Dawn جدید مرتبط باشد.

استودیو فرست پارتی گوریلا گیمز، گرچه تاکنون به شکل رسمی از بازی بعدی Horizon: Zero Dawn رونمایی نکرده است، ولی با توجه به موفقیت تجاری بسیار بالای آن و تحسین‌های گسترده‌ای که دریافت کرد، به احتمال زیاد برای ساخت و عرضه نسخه دنباله برنامه دارد. تاکنون اشاره‌های جسته و گریخته از جمله از جانب یکی از صداپیشگان بازی اول، پیرامون بازی بعدی وجود داشته و به نظر می‌رسد که ساخت و عرضه چنین بازی کاملا محتمل باشد.

با توجه به گزارشی تازه، گوریلا گیمز اخیرا دست به انتشار یک فهرست استخدامی جدید زده که در یک پست به خصوص، آن‌ها یک «انیماتور ارشد موجودات / Lead Creature Animator» استخدام می‌کنند. در توضیحات این پست نیز گفته شده که در این پروژه برای ساخته شدن انیمیشن‌های بسیار باکیفیت و گیرا برای موجودات/ مخلوقات، به طراح ارشد انیمیشن نیاز است. به علاوه این نیاز شامل ساخته شدن انیمیشن‌های حرکتی مشابه حیوانات و با تمرکز بر کیفیت و واقع‌گرایی نیز می‌شود.

درحالی که قطعا می‌توان برداشت‌های متفاوتی از این فهرست و توضیحات آن داشت، ولی وجود مخلوقات مشابه حیوانات که قابلیت درگیری با آن‌ها وجود دارد، می‌تواند اشاره مستقیمی به موجودات روباتیک Horizon: Zero Dawn داشته باشد که در انواع مختلف از روبات‌های کوچک مشابه اسب تا انواع بسیار بزرگ‌تر نظیر دایناسور و ... را در بر می‌گرفتند. در صورتی که این توضیحات واقعا به بازی بعدی Horizon: Zero Dawn اشاره داشته باشد، به نظر می‌توانیم شاهد ربات‌های حیوانی بسیار واقع‌گرایانه‌تر و با انیمیشن‌های حرکتی جذاب‌تری در نسخه بعدی این بازی باشیم.

بازی Horizon: Zero Dawn هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. عرضه نسخه پی‌سی این بازی نیز پیش از این توسط سونی تایید شده ولی هنوز تاریخ انتشار مشخصی پیدا نکرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.