نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

رونمایی از PS5 در دو رویداد مالی آینده سونی بعید است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به زودی دو رویداد آنلاین برای گزارش مالی سال ۲۰۱۹ و همچنین استراتژی آینده این شرکت برگزار می‌کند.

با توجه به یک سند رسمی، سونی قصد دارد در ماه آینده میلادی اقدام به برگزاری دو رویداد آنلاین کند که البته به دلیل ماهیت مالی و غیرتجاری آن، بعید است شاهد رونمایی از کنسول PlayStation 5 باشیم. رویداد اول که جلسه گزارش مالی شرکت در سال ۲۰۱۹ است و بیشتر جنبه اقتصادی / گزارش به سرمایه‌گذاران شرکت دارد، در روز ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) و رویداد بعدی یعنی استراتژی شرکت برای آینده نیز در روز ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت) به شکل ویدیوکنفرانس و آنلاین برگزار می‌شود. گفتنی است که سونی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این دو رویداد را به شکل حضوری و فیزیکی برگزار نمی‌کند.

احتمالا مهم‌ترین سوال طرفداران، رونمایی نهایی از کنسول بازی نسل بعدی شرکت یعنی PS5 باشد که در این رابطه، گرچه چنین اتفاقی ممکن است در رویداد تعیین استراتژی شرکت صورت بگیرد، ولی چنین احتمالی بسیار ضعیف است و سونی به احتمال بسیار زیاد، قصد دارد این رونمایی را در یک رویداد مخصوص و با محوریت تجاری/ مشتری محور برگزار کند. با این حال این احتمال نیز قوی هست که سونی در این دو رویداد توضیحات بیشتری درباره PS5 منتشر کند.

سونی پیش از این گفته بود که بحران جهانی شیوع ویروس کرونا، تاثیر چندانی در برنامه‌های شرکت برای عرضه PS5 ندارد؛ با این حال تاکنون گزارش‌های غیررسمی نیز وجود داشته که به پیدا شدن اختلالاتی در این برنامه منجر شده، و برای مثال کمبود قطعات و ... درنهایت باعث قیمت‌گذاری بیشتر نسبت به پیش‌بینی‌های اولیه می‌شود و مجموع این عوامل، درنهایت باعث می‌شود که سونی تصمیم به عرضه تعداد واحدهای کم‌تری PS5 در ماه‌های اولیه لانچ کنسول بگیرد. سونی تاکنون نسبت به این گزارش‌ها اظهارنظری انجام نداده و باید دید که آیا مشکلات احتمالی مطرح شده در رویدادهای پیش روی مالی تایید می‌شوند یا خیر.

کنسول‌های بازی نسل نهمی پلی‌استیشن 5 قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.