نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 15 تیر 1399
ساعت 12:00

Horizon Zero Dawn به سرعت در لیست پرفروش‌ترین‌های استیم قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Horizon Zero Dawn که اخیرا تاریخ عرضه نسخه PC آن مشخص شده، به سرعت در فهرست پرفروش‌ترین‌های فروشگاه استیم قرار گرفته است.

بازی انحصاری پلی‌استیشن Horizon Zero Dawn که تقریبا سه سال پیش منتشر شد، یکی از موفق‌ترین و تحسین‌شده‌ترین عناوین انحصاری PS4 محسوب می‌شود. این یک بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی با مکانیک‌ها و گیم‌پلی جذاب است که در زمان عرضه با فروش میلیونی نیز مواجه بود. پیرامون این بازی، سونی چند ماه پیش در یک اطلاعیه سنت‌شکنانه، اعلام کرد که قصد عرضه این بازی برای PC را دارد. گفتنی است که سونی همواره بازی‌های فرست پارتی و بزرگ خود را انحصارا در کنسول‌های مختلف پلی‌استیشن عرضه می‌کند و عرضه در پلتفرم خارجی، باعث حیرت بسیاری از طرفداران شده بود.

به تازگی فاش شده که پس از مشخص شدن تاریخ عرضه نسخه پی‌سی بازی Horizon Zero Dawn، این بازی حالا در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم نیز قرار گرفته است. باید گفت که گرچه این یک بازی با عمر سه ساله است و از یک پلتفرم بسته به سمت طرفداران پی‌سی می‌آید، ولی همچنان نشان می‌دهد که بازیکنان پی‌سی تا چه میزان از یک بازی انحصاری پلی‌استیشن استقبال می‌کنند. گفتنی است که بازه زمانی عرضه این بازی نیز در دوره شلوغی قرار گرفته، و انتظار می‌رود که عناوین جدیدتر به زودی جایگزین Horizon Zero Dawn در این لیست شوند؛ با این وجود این موضوع همچنان خبر مهمی برای سونی محسوب می‌شود.

بازی Horizon Zero Dawn هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد، و نسخه پی‌سی آن نیز در روز 7 آگوست (17 مرداد) عرضه می‌شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.