نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 15 تیر 1399
ساعت 15:00

Resident Evil Village فرجامی برای داستان Resident Evil 7 است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کپ‌کام، بازی Resident Evil Village حکم فرجام و پایان‌بخش وقایعی را دارد که در Resident Evil 7 شاهد بودیم.

کپ‌کام از زمان رونمایی از بازی هشتم سری Resident Evil Village، همواره روی این موضوع اصرار داشته که این بازی نه با عنوان Resident Evil 8، بلکه با عنوان Resident Evil Village باید شناخته شود. علیرغم این موضوع، اما همچنان این مسئله درست است که بازی درواقع دنباله‌ای برای RE7 و به این ترتیب بازی هشتم از خط اصلی داستانی سری است. این شرکت، پیش از این تایید کرده بود که حدود 60 درصد از مراحل ساخت بازی انجام شده و به این ترتیب همچنان برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به مصاحبه اخیر نشریه فامیتسو با پیت فابیانو و سویوشی کاندو به عنوان تهیه‌کنندگان بازی، حالا اطلاعات بیشتری نیز پیرامون RE Village به اشتراک گذاشته شده است. در یکی از بخش‌های این مصاحبه، از این دو درباره جایگاه بازی در طول سری سوال پرسیده شد. در پاسخ، آن‌ها گفتند که Village دنباله‌ای برای بازی Resident Evil 7 Biohazard است و حکم فرجام و پایان‌بخش وقایع داستانی را دارد که از آن بازی شروع شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که وقایع وحشتناکی که با کاراکتر «Eveline» شروع شد، همچنان ادامه پیدا می‌کند و درنهایت در بازی Village پایان می‌یابد.

در بخش دیگری از مصاحبه، از تهیه‌کنندگان درباره دیده شدن «گرگینه‌ها (werewolves)» نیز سوال شد و اینکه این موجودات چه نقشی در بازی دارند. فابیانو و سویوشی در این زمینه البته پاسخ دقیقی ندادند، ولی اشاره کردند که «این موجودات نوعی از دشمنان بازی هستند و در مقابل قهرمانان داستان قرار می‌گیرند.» پاسخ این دو، به نوعی اشاره به تعلق داشتن این موجودات به نوعی گروه یا دسته نیز دارد، و باید دید که این گروه ارتباط مستقیمی با «خون‌آشام‌ها» که در تریلر دیده شد نیز دارند یا خیر.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه می‌شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1400
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0

    فقط امیدوارم نه ایتن بمیره نه کریس چون کریس که محبوبه و ایتن پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک شخصیت محبوب را داره امیدوارم منظور از داستان او به پایان میرسد متظورش یکی دیگه باشه

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.