نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 تیر 1399
ساعت 18:00

تهیه‌کنندگان RE Village اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشتند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مصاحبه جدید تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil Village اطلاعات جدیدی را درباره داستان و شخصیت‌های بازی به اشتراک می‌گذارد.

پس از گذشت دو هفته از رونمایی رسمی کپ‌کام از بازی Resident Evil Village، همچنان خبرهای رسمی و غیررسمی مختلفی درباره این عنوان منتشر می‌شود. همان‌طور که از تریلر رونمایی بازی نیز مشخص شد، وقایع این بازی پس از بازی هفتم و با حضور چندین شخصیت اصلی از آن بازی جریان پیدا می‌کند. گیم‌پلی این بازی همچنین مثل نسخه هفتم، از طریق زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و با توجه به برخی گزارش‌ها، تمرکز زیادی روی گردش در محیط و حل پازل‌ها دارد.

پیت فابیانو و سویوشی کاندا به عنوان تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil 8 Village، اخیرا مصاحبه جالبی با نشریه Famitsu انجام دادند و درباره موارد مختلف توضیحاتی ارائه کردند. بر این اساس، حالا فاش شده که بازی Resident Evil Village تقریبا چهار سال در دست ساخت بوده و تا عرضه رسمی نیز چند ماه فاصله دارد. یکی دیگر از موارد تایید شده، بازگشت زاویه دید اول شخص و همچنین بخش‌های حل پازل است. در این بازی سیستم مدیریت منابع، مشابه بازی هفتم بازمی‌گردد ولی این بازگشت با تغییراتی نیز همراه است. به گفته این تهیه‌کنندگان، نام‌گذاری بازی و استفاده از Village یک تصمیم عادی نیست و سازندگان قصد داشتند تا اهمیت بسیار بالای این دهکده، به عنوان «یک شخصیت اصلی» بازی را نشان دهند.

این دو همچنین در یک بخش از مصاحبه اشاره کردند که بازی در شرایط فعلی تقریبا 60 درصد تکمیل شده، که به این ترتیب می‌توان به عرضه به موقع بازی در پنجره زمانی اعلام شده قبلی امیدوار بود. Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.