نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 تیر 1399
ساعت 15:00

A Plague Tale: Innocence بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی اعلام شده که بازی داستان‌محور A Plague Tale: Innocence حالا از مرز فروش یک میلیون نسخه عبور کرده است.

یکی از اصلی‌ترین مباحث در صنعت گیم که خصوصا با پیشرفت هرچه بیشتر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد توجه قرار می‌گیرد، پیرامون بازی‌های بلاک‌باستری، پرخرج و سنگین از نظر پروسه ساخت برای بازیسازان است. علیرغم اینکه همیشه برای ساخت چنین بازی‌هایی اشتیاق وجود داشته، ولی در صنعت گیم شاهد موفقیت بازی‌های خوش‌ساخت و تحسین‌شده ولی از نظر بودجه و کیفیت ساخت متوسط هم بوده‌ایم. یکی از نمونه‌های جالب در این زمینه، بازی A Plague Tale: Innocence محصول استودیو فرانسوی Asobo است که در سال 2019 عرضه شده بود. این بازی که روایتگر یک خط داستانی احساسی و گیم‌پلی خطی در ارتباط با شیوع طاعون و مرگ سیاه در فرانسه فئودال است، در زمان عرضه با تحسین‌های گسترده‌ای مواجه شد.

پیرامون A Plague Tale: Innocence، حساب رسمی توییتری بازی اخیرا در یک پست جدید اعلام کرده که فروش جهانی این عنوان حالا از مرز ۱ میلیون نسخه عبور کرده است. گفتنی است که این عنوان با بودجه محدودی تولید شد، ولی از نظر داستان و کیفیت کلی بازی تحسین‌های زیادی را از جانب منتقدین جلب کرد. همچنین ناشر بازی یعنی Focus Home Interactive نیز در اواخر سال ۲۰۱۹، اعلام کرده بود که A Plague Tale: Innocence بازی است که می‌توان آن را از نظر تجاری موفق دانست.

بازی A Plague Tale: Innocence در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شایعاتی نیز در این رابطه وجود دارد که سازندگان، احتمالا مشغول ساخت دنباله برای آن نیز هستند و این بازی احتمالا در ادامه سال 2020 رونمایی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.