نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 آذر 1399
ساعت 09:00

تعداد بازیکنان Microsoft Flight Simulator از دو میلیون عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت آمارهای جالبی را از Microsoft Flight Simulator، تعداد بازیکنان و الگوهای بازی آن‌ها منتشر کرده است.

کمپانی مایکروسافت در اواسط سال 2020 بود که پس از مدت‌ها وقفه اقدام به عرضه نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های شبیه ساز پرواز خود یعنی Microsoft Flight Simulator کرد. این بازی به خاطر استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای بازسازی واقعی کل سطح کره زمین، از ابتدا به عنوان یک پروژه جاه‌طلبانه در نظر گرفته می‌شد، حال اینکه پس از عرضه نشان داد تعریف‌ها و انتظارات اولیه از آن نیز کاملا درست بوده است. Microsoft Flight Simulator تا به حال نقدهای بسیار خوبی از منتقدین و بازیکنان دریافت کرده و از نظر مالی نیز عملکرد مناسبی را داشته است.

پیرامون این بازی، مایکروسافت به تازگی اقدام به انتشار تعداد زیادی آمار جالب کرده است. گفتنی است که بر اساس آمارهای قبلی، این بازی با وجود اینکه به صورت رایگان در دسترس مشترکین Xbox Game Pass در PC نیز قرار دارد، موفق شده تا بیش از یک میلیون فروش داشته باشد. در هر صورت با توجه به آمارهای تازه، این بازی تاکنون میزبان بیش از 2 میلیون بازیکن بوده که بازیکنان مجموعا، 50 میلیون پرواز در آن انجام دادند. به گفته مایکروسافت، تاکنون 72 درصد کل کره زمین توسط مجموع بازیکنان بازدید شده و از این بین هفت هزار نفر لوکیشن استودیو Asobo و 4300 نفر نیز لوکیشن شرکت مایکروسافت را در بازی دیدند. شما در ادامه این آمارها را مشاهده می‌کنید.

Microsoft Flight Simulator 2 million 1024x576

Microsoft Flight Simulator در حال حاضر برای پی‌سی در دسترس قرار دارد و نسخه کنسولی آن برای Xbox Series X/S، در تابستان 2021 منتشر می‌شود. این بازی همچنین در روز 23 دسامبر (3 دی) آپدیت مخصوص VR دریافت می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.