نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 15 تیر 1399
ساعت 09:00

یوبی‌سافت تیزر تبلیغاتی جدیدی از رویداد Ubisoft Forward منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت با انتشار تیزر تبلیغاتی جدیدی برای Ubisoft Forward، طرفداران را برای یک رویداد خبری جذاب آماده می‌کند.

با توجه به لغو شدن بزرگ‌ترین رویداد خبری گیمینگی سال یعنی E3، کمپانی‌های مختلف برای نمایش عناوین جدید خود، تصمیم به پخش کنفرانس‌ها یا برنامه‌های خبری به صورت دیجیتال و آنلاین گرفتند. در این رابطه، شرکت یوبی‌سافت که یکی از فعال‌ترین ناشران این صنعت است نیز مدتی پیش خبر از برگزاری رویدادی تحت عنوان Ubisoft Forward داد که جایگزین کاملی برای کنفرانس‌های سالانه شرکت در E3 محسوب می‌شود. این شرکت، در این رابطه به تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که انتظار می‌رفت، یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های این رویداد به بازی Assassin’s Creed Valhalla اختصاص دارد، جایی که گیم‌پلی ویدیو جدیدی از بازی به نمایش درخواهد آمد. بازی Watch Dogs Legion نیز از دیگر آیتم‌های برنامه است که به احتمال زیاد این عنوان نیز نمایش گیم‌پلی خواهد داشت. دو بازی دیگر یوبی‌سافت یعنی Rainbow Six Quarantine و Gods and Monsters که از زمان معرفی در سال گذشته، خبر جدیدی دریافت نکردند نیز در این رویداد حضور دارند.

یوبی‌سافت البته طبق سنت همیشگی کنفرانس‌های خود، به احتمال زیاد سورپرایزها و بازی‌های جدید نیز برای معرفی خواهد داشت. یکی از گمانه‌زنی‌های پرتکرار در این خصوص به معرفی بازی Far Cry 6 ارتباط دارد، بازی احتمالی که اخیرا شایع شده که بازیگر سریال Breaking Bad یعنی جیانکارلو اسپوزیتو در آن نقش مهمی هم خواهد داشت. رویداد Ubisoft Forward در روز 12 جولای (22 تیر) به صورت آنلاین و لایواستریم پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.