نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 تیر 1399 - 09:00
0 از 5

بازیگر سریال Breaking Bad احتمالا نقش مهمی را در Far Cry 6 دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد بازی بزرگی که «جیانکارلو اسپوزیتو» از حضور در آن خبر داده، نسخه بعدی سری فار کرای یعنی Far Cry 6 است.

جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) ستاره دو سریال Breaking Bad و Better Call Saul، به تازگی اعلام کرده که بازی ویدیویی در صف عرضه که در آن حضور داشته «یک بازی بزرگ» است. این بازیگر که نقش به یاد ماندنی «گاس فرینگ» را در دو سریال یاد شده بازی کرده، تاکنون در دو بازی ویدیویی Payday 2 و Destiny نیز حضور داشته است، با این حال مشخص نیست که بازی بزرگی که از آن یاد کرده کدام عنوان خواهد بود. بر اساس گزارش جدیدی از وب‌سایت Gamereactor، بازی بزرگی که اسپوزیتو از حضور در آن یاد کرده درواقع نسخه بعدی سری فار کرای یعنی Far Cry 6 است. لازم به ذکر است که گزارش این وب‌سایت، البته به منبع خاصی اشاره نکرده و به این ترتیب باید به عنوان شایعه در نظر گرفته شود.

گفتنی است که یوبی‌سافت هنوز از بازی Far Cry 6 رونمایی نکرده، ولی در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، بهترین زمان برای این کار در زمان پخش رویداد Ubisoft Forward خواهد بود؛ رویداد خبری دیجیتال و آنلاینی که در روز 12 جولای (22 تیر) برگزار می‌شود. Ubisoft Forward درواقع برنامه جایگزینی است که یوبی‌سافت به جای کنفرانس سالانه خود در E3 برگزار خواهد کرد، و این شامل نمایش‌ها و معرفی بازی‌های جدید نیز می‌شود.

پیرامون بازی فار کرای 6، تاکنون گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی نیز وجود داشته که در یک مورد، این بازی ظاهرا پس از دو بازی قبلی قرار است در بیرون از کشور آمریکا جریان داشته باشد. همچنین پیش از این گزارشی توسط Bloomberg نیز منتشر شده بود که فاش می‌کرد این بازی، برای پلتفرم‌های نسل کنونی هم عرضه خواهد شود. درنهایت باید منتظر ماند و دید که این بازی و حضور جیانکارلو اسپوزیتو در آن تایید خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.