نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 تیر 1399 - 18:00
0 از 5

ظاهرا یوبی‌سافت آماده رونمایی از بازی بتل رویال Hyper Scape است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر شناخته‌شده صنعت گیم گفته که یوبی‌سافت به زودی از بازی بتل رویال جدیدی با عنوان Hyper Scape رونمایی می‌کند.

چند گزارش مختلف، فاش می‌کند که شرکت یوبی‌سافت به زودی از یک عنوان جدید در ژانر بتل رویال رونمایی خواهد کرد. این بازی که با عنوان Hyper Scape و اسم رمز Prisma Dimensions شناخته می‌شود، یک IP کاملا جدید در سبک بتل رویال و در دنیایی آینده‌گرایانه است که گفته شده «با ضرباهنگ سریع» و به صورت اول شخص قابل بازی است. این بازی که قرار است به صورت رایگان نیز در دسترس قرار بگیرد، توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال ساخته شده که سابقه ساخت عناوین مختلف سری Assassin’s Creed و همچنین بازی Rainbow Six را در کارنامه دارد.

گزارش لیک شدن این بازی قبل از معرفی رسمی، اولین بار توسط یک فعال صنعت گیم و eSports یعنی Rod Breslau منتشر شده که شامل اطلاعات و تصاویر (از جمله تصویر کاور همین خبر) نیز می‌شود. بر این اساس، بازی در یک دنیای مجازی و آینده‌گرایانه دنبال می‌شود و از هفته آینده نیز دوره بتای محدود آن شروع خواهد شد. انتظار می‌رود که بازی همزمان با برگزاری رویداد خبری Ubisoft Forward در روز 12 جولای (22 تیر) معرفی و برای پی‌سی عرضه شود. این گزارش ادامه داده که بازی در ادامه سال 2020 برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد.

نکته جالب دیگر در پست‌های Breslau، اشاره به این نکته است که یوبی‌سافت این بازی را با همکاری مستقیم با برخی استریمرها و همچنین توییچ ساخته است. با توجه به اینکه بخش استریمینگ بازی توسط بازیکنان و استریمرها از اولویت بالایی برای یوبی‌سافت برخوردار بوده، Breslau گفته که در Hyper Scape سطح بسیار بالا و بی‌سابقه‌ای از همگام بودن بازی با پلتفرم‌های استریم نظیر توییچ به کار گرفته شده است. برای مثال بخش چت در کنار دیگر قابلیت‌ها در توییچ، می‌تواند مستقیما باعث بروز وقایع و رویدادهای زنده در خود بازی شود.

Breslau همچنین گفته که یوبی‌سافت از صدها استریمر، بازیکنان حرفه‌ای، خبرنگاران، یوتیوبرها و ... برای تجربه بازی دعوت کرده است و تصاویر و سکانس‌های گیم‌پلی بازی احتمالا هفته آینده به نمایش گذاشته می‌شود. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت هنوز درباره این خبر اظهارنظری نکرده، و به این ترتیب همچنان باید به عنوان شایعه درنظر گرفته شود. با این حال در صورت صحت خبر، مدت زمان چندانی تا زمان برگزاری رویداد Ubisoft Forward باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.