نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 09:00
0 از 5

بازی استودیو The Initiative در رویداد Xbox رونمایی نخواهد شد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر صنعت گیم گفته که پروژه موردانتظار استودیو The Initiative، در رویداد Xbox Games Showcase حضور ندارد.

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که رویداد مخصوص معرفی عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس برای Xbox Series X، موسوم به Xbox Games Showcase در روز ۲۳ جولای (۲ مرداد - ۷:۳۰ شب) پخش خواهد شد. پیرامون این رویداد، انتظارات بسیار زیادی وجود دارد و جدای از رونمایی از پروژه‌ها و بازی‌های ساخته شده توسط تیم‌های بازی‌سازی ایکس‌باکس، بسیاری این برنامه را نمایشگاهی برای قدرت‌ها و ویژگی‌های کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس هم می‌بینند.

درحالی که یکی از موردانتظارترین رونمایی‌ها از جانب طرفداران، به معرفی پروژه استودیو The Initiative مربوط می‌شود، یک اینسایدر شناخته شده صنعت گیم معتقد است که این استودیو در رویداد پیش رو حضور ندارد. گفتنی است که The Initiative استودیو تازه‌تاسیس مایکروسافت است که کار خود را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده و با توجه به جذب پرتعداد بازی‌سازان باسابقه و خوشنام، و وعده ساخت بازی‌های بزرگ، طبیعتا بسیاری را برای رونمایی از اولین پروژه آن‌ها منتظر گذاشته است. در این ارتباط Jeff Grubb خبرنگار GamesBeat، به تازگی گفته که این استودیو قرار نیست از پروژه خود در رویداد جاری Xbox Games Showcase رونمایی کند. به گفته او، این استودیو در اواسط سال 2018 تشکیل شد و بسیاری از زمان خود در سال 2019 را نیز به تیم‌سازی و جذب کادر بازی‌سازان پرداخت. این موضوع نیز به این معنی است که آن‌ها کار جدی روی پروژه خود را از چند ماه پیش شروع کردند و به این ترتیب، به نظر نمی‌رسد که شانس رونمایی از این پروژه در Xbox Games Showcase وجود داشته باشد.

گفتنی است که تاکنون مایکروسافت اشاره‌ای به تیم‌های بازی‌سازی که از عناوین خود در Xbox Games Showcase رونمایی خواهند کرد نداشته، و مشخص نیست که The Initiative نیز در آن مشارکت داشته باشد یا خیر. در هر صورت مدت زمان چندان زیادی تا شروع این کنفرانس باقی نمانده، و باید دید که اظهارنظر اخیر Grubb صحت دارد یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.