نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 تیر 1399
ساعت 12:00

موعد پخش رویداد ویژه Xbox Games Showcase اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی مایکروسافت به تازگی زمان پخش رویداد خبری مخصوص عناوین فرست پارتی خود برای Xbox Series X را تایید کرده است.

مایکروسافت تقریبا دو ماه پیش بود که رویداد پرحاشیه‌ای را تحت عنوان اولین نگاه به عناوین قابل تجربه در Xbox Series X برگزار کرد. این رویداد که تنها به معرفی بازی‌های Third Party می‌پرداخت، از جهات زیادی با انتقاد مواجه بود و شرکت وعده داد که رویدادهای خبری بزرگ‌تر از جمله یک کنفرانس خبری دیجیتال و مخصوص عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس در ماه جولای برگزار می‌شود. مایکروسافت که مدتی پیش خبر از برگزاری رویداد یک هفته‌ای Xbox Summer Game Fest برای بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ جولای (۳۱ تیر - ۶ مرداد) داده بود، حالا فاش کرده که کنفرانس مخصوص عناوین فرست پارتی شرکت برای Xbox Series X، در روز ۲۳ جولای (۲ مرداد - ۷:۳۰ شب) و با عنوان Xbox Games Showcase پخش خواهد شد.

با توجه به اضافه شدن چندین استودیو و تیم بازی‌سازی جدید در زیر چتر پلتفرم ایکس‌باکس، انتظار می‌رود که رویداد Xbox Games Showcase شامل رونمایی‌های بسیار زیادی باشد. مهم‌تر از آن، عناوین در صف رونمایی درواقع برای کنسول نسل بعدی Xbox Series X تولید شدند و هرچند که انتظار می‌رود در کنسول‌های نسل فعلی ایکس‌باکس وان و پی‌سی هم قابل اجرا باشند، ولی این فرصتی عالی برای مایکروسافت برای نمایش توانایی‌های کنسول بعدی‌اش خواهد بود. انتظار می‌رود که ایکس‌باکس تمرکز زیادی روی عناوینی نظیر Halo Infinite داشته باشد؛ بازی که مدت‌هاست به عنوان بازی روز لانچ ایکس‌باکس سری ایکس یاد می‌شود. همچنین انتظارات زیادی نیز درباره اولین پروژه استودیو The Initiative و البته بازی بزرگ استودیو محبوب Playground Games (که شایع شده Fable 4 است) در میان طرفداران وجود دارد.

رویداد Xbox Games Showcase در روز ۲ مرداد - ۷:۳۰ شب به وقت ایران و به صورت لایواستریم و آنلاین پخش خواهد شد. گفتنی است که یک رویداد Pre-Show نیز برای این کنفرانس در نظر گرفته شده که از یک ساعت قبل از پخش رویداد اصلی شروع می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.