نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 تیر 1399
ساعت 09:00

یوبی‌سافت لاین آپ عناوین Ubisoft Forward را معرفی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کم‌تر از یک هفته مانده تا پخش رویداد خبری Ubisoft Forward، تیزر لاین‌آپ عناوین حاضر در این رویداد منتشر شد.

رویداد خبری دیجیتال و لایواستریمی Ubisoft Forward، ایده کمپانی یوبی‌سافت برای پر کردن خلا E3 و پلتفرمی برای تبلیغ عناوین در صف عرضه شرکت، تا چند روز دیگر در ۱۲ جولای (۲۲ تیر) برگزار می‌شود. این یک رویداد مشابه کنفرانس‌های خبری رایج یوبیسافت در E3 است که با توجه به لغو E3 2020، حالا ناشر فرانسوی قصد برگزاری آن به صورتی متفاوت و غیرفیزیکی را دارد. این شرکت به تازگی تیزر تبلیغاتی برای نمایش لاین‌آپ عناوین این رویداد منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تیزر، pre-show این رویداد قرار است در ساعت 10 شب برگزار و در این زمان، امکان دریافت نسخه پی‌سی بازی Watch Dogs 2 به صورت رایگان وجود خواهد داشت. رویداد اصلی کنفرانس خبری دیجیتال یوبی‌سافت اما در ساعت ۱۱:۳۰ شب برگزار خواهد شد. براساس تیزری که مشاهده شد، در این رویداد بازی‌هایی نظیر Watch Dogs: Legion، Assassin’s Creed Valhalla، Hyper Scape و چند سورپرایز دیگر نمایش خواهند داشت. نمایش‌های طولانی‌تری نیز برای بازی‌های Hyper Scape و Assassin’s Creed Valhalla اختصاص پیدا می‌کند. باید دید که این سورپرایزها شامل معرفی بازی Far Cry 6 با حضور جیانکارلو اسپوزیتو نیز خواهد بود یا خیر.

در رابطه با pre-show، یوبی‌سافت جزئیات بیشتری را درباره Trackmania، هم‌تیمی‌های AI در Breakpoint و همچنین یک ایستر اگ ویژه در The Division 2 ارائه می‌دهد. خبرهای جدیدی نیز از Just Dance 2020 در پیش خواهد بود. با در نظر گرفتن تاخیر خوردن چندین بازی یوبی‌سافت و کار روی بازی‌های اعلام نشده، انتظار می‌رود که یوبی‌سافت با دستی کاملا پر رویداد خبری خود را برگزار کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.