نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 تیر 1399
ساعت 09:00

رویداد اختصاصی Xbox Summer Game Fest به مدت یک هفته برگزار می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت سرانجام زمان برگزاری رویداد خبری خود برای ماه جولای را اعلام کرد که این شامل نمایش‌هایی از ۷۵ تا ۱۰۰ بازی است.

با توجه به اعلام قبلی مایکروسافت مبنی بر برگزاری رویداد اختصاصی خبری در ماه جولای، بسیاری از فعالان صنعت گیم درباره زمان برگزاری آن گمانه‌زنی‌هایی داشتند. درحالی که آخرین شایعات به برگزاری رویداد در ۲۳ جولای اشاره داشت، مایکروسافت به تازگی رسما موعد برگزاری رویداد خبری اختصاصی خود را اعلام کرده است؛ این خبر که از طریق Xbox Wire منتشر شده، فاش می‌کند که رویداد Xbox Summer Game Fest قرار است در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ جولای (۳۱ تیر - ۶ مرداد) برگزار شود.

با توجه به این اطلاعیه، این رویداد به نظر جایگزین کاملی برای برنامه‌های خبری است که مایکروسافت هر سال از طریق E3 برگزار می‌کرد. مایکروسافت در همین اطلاعیه، به این نکته نیز اشاره کرده که طرفداران در طول این رویداد می‌توانند منتظر پخش نمایش‌هایی از بیش از 60 دمو از بازی‌های مختلف باشند. مایکروسافت البته در این گزارش به فهرست خاصی از بازی‌ها و یا استودیوهای حاضر اشاره‌ای نکرده، ولی گفته که بین ۷۵ تا ۱۰۰ بازی نیز قرار است در این رویداد به نمایش گذاشته شوند. انتظار می‌رود که بسیاری از عناوین فرست پارتی مایکروسافت، و به خصوص استودیوهای تازه ملحق شده به این پلتفرم نیز در این بین حضور داشته باشند.

همان‌طور که اشاره شد، این رویداد در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ جولای (۳۱ تیر - ۶ مرداد) و به صورت دیجیتال و آنلاین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.