نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

عناوین فرست پارتی زیادی در رویداد جولای Xbox نمایش پیدا می‌کنند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو 343 Industries گفته که بازی Halo Infinite تنها یکی از چندین بازی فرست پارتی است که در رویداد جولای Xbox 20/20 نمایش خواهد داشت.

مایکروسافت مدتی پیش خبر از برگزاری رویدادهای دیجیتال ماهانه تحت عنوان Xbox 20/20 را داد، که رویداد اخیر Inside Xbox با تمرکز روی «اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی Third Party در Xbox Series X»، اولین قسمت آن بود. این برنامه‌ها قرار است به صورت ماهانه تا انتهای سال ۲۰۲۰ و با محوریت کنسول نسل نهمی «ایکس‌باکس سری ایکس» باشد. در یکی از مهم‌ترین خبرها پیرامون Xbox 20/20، آرون گرینبرگ از مدیران ارشد ایکس‌باکس گفته بود که موعد نمایش عناوین فرست پارتی و داخلی ایکس‌باکس برای رویداد ماه جولای در نظر گرفته شده و بازی Halo Infinite هم در فهرست آیتم‌های آن وجود دارد. در این رابطه، استودیو سازنده این بازی یعنی 343 Industries اخیرا نمایش پیدا کردن این بازی در رویداد ذکر شده را تایید کرده و گفته که این بازی فقط یکی از چندین عنوانی است که قرار است نمایش داده شوند.

شما ممکن است تاکنون دیده باشید که افراد دیگر خیلی با جدیت درباره نمایش‌ها صحبت نمی‌کنند، ولی باید بگوییم که ما شدیدا از تایید شدن حضور Halo Infinite در رویداد جولای Xbox 20/20 هیجان‌زده هستیم. این بازی در واقع یکی از چندین بازی فرست پارتی و داخلی ایکس‌باکس خواهد بود که در رویداد ذکر شده نمایش پیدا می‌کند. خود را آماده کنید.

مایکروسافت هنوز دو ماه تا آن رویداد فاصله دارد و تاکنون تاریخ دقیقی برای پخش این برنامه مشخص نکرده است؛ با این حال اولین قسمت از Xbox 20/20 یعنی برنامه اخیر Halo Infinite که شاهد نمایش و همچنین معرفی تعدادی از بازی‌های نسل نهمی Third Party بودیم، طرفداران انتقادات گسترده‌ای را ابراز کرده بودند و عمدتا از نمایش داده نشدن گیم‌پلی بازی‌ها در رویدادی که قرار بود اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی را پخش کند ناراضی بودند. گفتنی است که اکثر عناوین معرفی شده Third Party، به صورت بین-نسلی یا Cross Gen بودند و به معنی این است که برای کنسول‌های نسل هشتمی هم منتشر می‌شوند. در هر صورت، طرفداران احتمالا برای دیدن نمایش‌های واقعی بازی‌های بزرگ روی Xbox Series X، باید منتظر عناوین فرست پارتی و داخلی خود ایکس‌باکس باشند؛ نمایش‌هایی که شامل Halo Infinite و چندین بازی دیگر می‌شود و در ماه جولای پخش خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.