نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

یوبی‌سافت احتمال خرید استودیوهای جدید را در نظر می‌گیرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت گفته که اگر امکان خریداری تیم‌های بازی‌ساز جدید وجود داشته باشد، ایده تصاحب آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

در جریان گزارش مالی سه‌ماهه یوبی‌سافت که مدتی پیش منتشر شد، خبرهای جالبی از عملکرد این ناشر بزرگ فرانسوی صنعت گیم به اشتراک گذاشته شد و برای مثال، فاش شد که این شرکت در طول نسل هشتم کنسول‌های بازی موفق شده تا ۱۱ بازی با فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه داشته باشد. پیرامون این جلسه گزارش مالی، مدیر کمپانی در جریان قسمت پرسش و پاسخ  تایید کرده که امکان خرید و ادغام تیم‌های بازی‌سازی را مد نظر دارد. گیلموت رئیس شرکت، پیرامون این احتمال گفته که تصاحب استودیوهای جدید چیزی است که یوبی‌سافت «با دقت» آن را پیگیری می‌کند. او همچنین گفت که چالش دیگر پیش روی شرکت، ادامه بحران شیوع ویروس کرونا است و می‌تواند تا آینده‌ای قابل پیش‌بینی برخی اولویت‌های شرکت را به چالش بکشد. ایوس گیلموت گفت:

[پیرامون خرید استودیوهای جدید] ما با دقت مشغول ارزیابی بازار هستیم و اگر فرصت و موقعیت مناسبی وجود داشته باشد، ما حتما آن را مدنظر می‌گیریم. ما البته همزمان باید چالش‌های جدید را هم درنظر گرفته و برای آن‌ها آماده شویم و این می‌تواند کمی وقت ما را بگیرد. در هر صورت ما قطعا این موارد را با دقت بررسی می‌کنیم.

یوبی‌سافت در همین جلسه گزارش مالی، گفته بود که در مجموع عرضه پنج بازی بزرگ AAA را تا قبل از مارس ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی کردند که احتمال تاخیر خوردن برخی به خاطر ویروس کرونا هم باید درنظر گرفته شود. این شرکت، در اواخر تیر ماه هم رویداد دیجیتالی مخصوصی برای نمایش عناوین جدید خود پخش خواهد کرد که قرار است مشابه کنفرانس‌های خبری E3 باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.