نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

رویداد خبری جایگزین E3 2020 و اختصاصی Ubisoft Forward معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت قصد دارد در اوایل تابستان یک رویداد خبری اختصاصی و جایگزین کنفرانس خود در E3 2020 با عنوان Ubisoft Forward برگزار کند.

در صورتی که هنوز از آنچه به عنوان گیم‌پلی تریلر بازی Assassin’s Creed Valhalla در رویداد Inside Xbox به نمایش درآمد ناامید هستید، اخیرا خبر خوبی برای طرفداران عناوین شرکت یوبی‌سافت منتشر شده و بازیکنان می‌توانند منتظر برگزاری یک رویداد خبری بزرگ از جانب این شرکت، که جایگزینی برای کنفرانس امسال آن‌ها در E3  محسوب می‌شود باشند. گفتنی است که بحران کرونا، باعث لغو شدن مراسم E3 2020 شد و ناشران و بازی‌سازان زیادی تاکنون اقدام به معرفی برنامه‌های خود برای نمایش لایواستریمی و آنلاین بازی‌هایشان داده‌اند. پیرامون یوبی‌سافت، این شرکت قرار است در روز ۱۲ جولای (۲۲ تیر - ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران) رویداد لایواستریمی را تحت عنوان «Ubisoft Forward» پخش کند.

با توجه به گزارش اخیر شرکت، Ubisoft Forward یک رویداد خبری اختصاصی و بزرگ است که در سبک و سیاق کنفرانس‌های سالانه شرکت در E3 خواهد بود. این شرکت درحال حاضر فقط اقدام به معرفی رویداد و زمان برگزاری آن کرده و هنوز از محتواهای آن خبری وجود ندارد. در این زمینه، البته می‌توان گمانه‌زنی کرد که غیر از Assassin’s Creed Valhalla بازی‌های Watch Dogs: Legion، Rainbow Six Quarantine، Beyond Good and Evil 2 و Gods and Monsters حضور پررنگی خواهند داشت.

جدای از نمایش گیم‌پلی و خبرهای تازه از این بازی‌های در صف عرضه، انتظار می‌رود که خبرهای جدیدی هم از عناوین کنونی نظیر Rainbow Six Siege، The Division 2، For Honor و ... هم منتشر شود. به علاوه این شرکت مثل سابق، می‌تواند طرفداران را با رونمایی از بازی‌هایی کاملا جدیدتر هم سورپرایز کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.