نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 تیر 1402
ساعت 11:00

افزایش قیمت Xbox Series X و Xbox Game Pass در برخی مناطق جهان

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید فاش می‌کند که مایکروسافت در برخی مناطق و کشورهای جهان، اقدام به افزایش قیمت کنسول‌های بازی Xbox Series X خواهد کرد. در این زمینه جدای ژاپن، شیلی، برزیل و کلمبیا، از کشور آمریکا هم به عنوان بازارهایی که این کنسول افزایش قیمت پیدا خواهد کرد یاد شده است. جدای از افزایش قیمت سخت‌افزار، مایکروسافت هزینه تهیه سرویس اشتراکی Game Pass برای کنسول‌ها را هم از 10 دلار ماهانه به 11 دلار افزایش داده است.

سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیز ماهانه از 15 دلار به 17 دلار افزایش قیمت پیدا کرده است. در این رابطه البته افزایش قیمت شامل PC Game Pass نشده است. Kari Perez رئیس بخش ارتباطات مایکروسافت پیرامون افزایش قیمت‌ها گفته که آن‌ها گرچه برای چندین سال سطح قیمت کنسول‌هایشان را ثابت نگه داشتند، ولی اخیرا با توجه به شرایط رقابت در این بازارها نیاز به بروزرسانی قیمت‌ها وجود داشته است.

گفتنی است که پیرامون میزان افزایش قیمت کنسول Xbox Series X هنوز به صورت رسمی خبری تایید نشده، ولی انتظار می‌رود که این افزایش قیمت مشابه افزایش قیمت 50 دلاری باشد که سال گذشته برای PS5 اعلام شد. همچنین این افزایش قیمت نیز محدود به کنسول بالارده Xbox Series X است و Xbox Series S هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مقطع فعلی نخواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.