نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 تیر 1402
ساعت 11:00

در Starfield برای گردش در سیارات وسایل نقلیه یا سواری وجود ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به نمایش بسیار موفق بازی Starfield، کمپین تبلیغاتی شرکت بتزدا نیز با قدرت پیش می‌رود و تاد هاوارد کارگردان این پروژه تاکنون اطلاعات مختلفی را از ویژگی‌های بازی نظیر ساخت و سفارشی‌سازی شخصیت‌ها، مبارزات، گردش در سیارات، فضا و ... به اشتراک گذاشته است. در این نقطه ما حالا می‌دانیم که این بازی جزئیات و گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی شخصیت قابل بازی یا سفینه فضایی او می‌دهد. جدای از این‌ها، اخیرا از هاوارد پیرامون نحوه گردش در داخل سیارات سوال شد و اینکه بازیکنان با وارد شدن به هرکدام از این بیش از 1000 سیاره قابل گردش، چگونه در محیط‌ها جابجا می‌شوند.

هاوارد در پاسخ به این سوال تایید کرد که گردش در سیارات بدون استفاده از وسایل نقلیه ماشینی یا حتی سواره نظیر اسب و ... خواهد بود. در این زمینه البته جایگزین دیگری به نام The Boost Pack وجود خواهد داشت که به اعتقاد هاوارد، گردش را بسیار جذاب کردند و برای مثال امکان پرواز کردن را می‌دهند. همچنین او گفته که برخی سیارات نیز به خاطر گرانش پایین، گردش در محیط واقعا ویژه‌ای در بازی خواهند داشت. گفتنی است که در جریان رویداد Starfield Direct آیتم The Boost Pack به عنوان کوله پشتی شخصیت دیده شد و در یک قسمت، برای مانور از روی دشمنان هم مورد استفاده قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که این آیتم با دریافت آپگرید نقش پررنگ‌تری را هم در گیم‌پلی بازی خواهد کرد.

Starfield در روز 6 سپتامبر (15 شهریور) در Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. گفته شده که نسخه کنسولی بازی منحصرا به شکل 30FPS اجرا می‌شود و با توجه به صحبت‌های مت بوتی رئیس استودیوهای ایکس‌باکس، در بین همه عناوین شرکت بتزدا کم‌ترین مشکل فنی و باگ را خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.