نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 02 مرداد 1399
ساعت 15:00

Marvel’s Spider-Man پرفروش ترین بازی تاریخ PS4 در کشور آمریکا است

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موسسه آماری The NPD Group اخیرا پنج بازی انحصاری و پرفروش تاریخ PS4 را اعلام کرده که Marvel’s Spider-Man در صدر قرار دارد.

نسل هشتم کنسول‌های بازی، دوره درخشانی برای پلی‌استیشن و طرفداران آن است و کنسول بازی PS4، عملکرد رضایت‌بخشی را از خود نشان داد. نقطه قوت اصلی این پلتفرم یعنی سرمایه‌گذاری عظیم سونی در تولید عناوین داخلی، باعث شد تا هر ساله چند بازی انحصاری و با کیفیت برای PS4 منتشر شود که هم از نظر بازخوردهای منتقدین، و هم از نظر فروش و محبوبیت، میان طرفداران موفق ظاهر شدند. با توجه به از راه رسیدن نسل بعدی کنسول‌ها و نزدیک شدن به پایان عصر پلی‌استیشن 4، اخیرا آماری پیرامون پرفروش‌ترین عناوین انحصاری این کنسول در کشور امریکا منتشر شده است.

آمار جدید پرفروش‌ترین عناوین انحصاری PlayStation 4 در کشور امریکا، توسط موسسه تحلیلی و آماری The NPD Group منتشر شده است. بر این اساس، بازی Marvel’s Spider-Man محصول سال 2018 استودیو اینسامنیاک گیمز همچنان در صدر قرار دارد. پس از این بازی نوبت به God Of War می‌رسد که این بازی نیز در سال 2018 عرضه شده بود. Horizon: Zero Dawn محصول سال 2017 استودیو گوریلا در رتبه سوم و بازی The Last of Us: Part II که فقط یک ماه از عرضه آن می‌گذرد، در جایگاه سوم پرفروش‌ترین عناوین تاریخ PS4 در آمریکا قرار گرفته است. گفتنی است که جایگاه پنجم نیز یک سورپرایز دیگر است و ما شاهد Final Fantasy VII: Remake در این جایگاه هستیم؛ بازی که تنها حدود چهار ماه از عرضه آن می‌گذرد.

گفتنی است که این آمار توسط Mat Piscatella تحلیلگر شناخته شده NPD منتشر شده است. او در یک پست جداگانه، گفته که این فهرست براساس براورد فروش هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی‌ها منتشر شده است. مبدا این محاسبه نیز از ژانویه 2012 شروع می‌شود و البته شامل قرار دادن بازی به صورت باندل روی سخت‌افزارها نیز نمی‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.