نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 01 مرداد 1399
ساعت 15:00

بازی Age of Empires 3: Definitive Edition در استرالیا رده بندی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دو بازی Age of Empires 3: Definitive Edition و Battletoads ظاهرا رده بندی سنی خودشان را در کشور استرالیا دریافت کردند.

یک پست جدید از حساب رسمی Gematsu فاش کرده که دو بازی موردانتظار Age of Empires 3: Definitive Edition و Battletoads اخیرا از طرف نهاد مرتبط در کشور استرالیا، رده بندی سنی خودشان را دریافت کردند. در این گزارش، اشاره شده که هر دو این بازی‌ها در پی‌سی توسط کمپانی مایکروسافت منتشر خواهند شد؛ موضوعی که باعث می‌شود تا شایعات از رونمایی نزدیک آن‌ها در رویداد پیش روی مایکروسافت جدی‌تر شود.

البته درباره Battletoads، این بازی قبلا هم رونمایی شده و انتظار می‌رود که برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. با این حال مورد جالب‌تر بازی Age of Empires 3: Definitive Edition است که طبق گمانه‌زنی‌ها نسخه ریمستر و ارتقایافته‌ای از بازی محبوب Age of Empires 3 محسوب می‌شود. پیرامون این ریمستر مایکروسافت غیر از تایید ساخت آن، هنوز تیزر رسمی برای معرفی بازی منتشر نکرده است. در این ارتباط، استودیو Relic Entertainment که تجربه موفقی از ساخت Age of Empires 2: Definitive Edition را در کارنامه دارد، درحال حاضر روی بازی Age of Empires 4 کار می‌کند و با توجه به این گزارش‌های رسمی، تولید نسخه ریمستر برای بازی سوم این سری استراتژیک تا حد زیادی بدیهی به نظر می‌رسد.

در صورتی که مایکروسافت قصد رونمایی نزدیک این دو بازی را داشته باشد، رویداد جاری Xbox Games Showcase که در روز ۲۳ جولای (۲ مرداد - ۷:۳۰ شب به وقت ایران) برگزار می‌شود می‌تواند بهترین گزینه باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.