نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 25 فروردين 1399
ساعت 15:00

سونی به سختی مشغول است تا Last of Us 2 هرچه سریع‌تر عرضه شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نیل دراکمن کارگردان خلاق The Last of Us Part 2، اخیرا گفته که ناتی داگ و سونی به سختی مشغول هستند تا این بازی در اسرع وقت عرضه شود.

در صورتی که همه چیز به خوبی پیش می‌رفت، طرفداران بازی The Last of Us می‌توانستند تا کم‌تر از ۵۰ روز دیگر شاهد عرضه نسخه دنباله یعنی The Last of Us Part 2 باشند. با این حال، این اتفاق درنهایت نخواهد افتاد چون سونی به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، تصمیم به تاخیر انداختن عرضه این بازی گرفت تا در یک زمان بهتر، امکان عرضه همزمان نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی را داشته باشد. پیرامون این بازی، البته ناتی داگ گفته بود که روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود و تاخیر اعلام شده در عرضه، ارتباطی به مسائل فنی ندارد.

درحالی که سونی پیرامون تاریخ نهایی عرضه بازی به جمع‌بندی نرسیده و اخیرا پیش‌فروش نسخه دیجیتالی بازی را هم از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرده است، به نظر می‌رسد که این کمپانی به سختی در تلاش است تا درنهایت به موعد عرضه جدید دست پیدا کند. در این رابطه، اخیرا نیل دراکمن نیز در یک پست توییتری، گفته است که ناتی داگ و سونی «به سختی درحال کار هستند» تا شرایط عرضه بازی «در سریع‌ترین زمان ممکن» مهیا شود و به این ترتیب، طرفداران درنهایت بیش از این به انتظار برای تجربه این بازی ننشینند. گفتنی است که این پیام گرچه به تاریخ خاصی اشاره نمی‌کند، ولی احتمالا می‌تواند برای طرفداران وفادار سری که تا همین حالا نیز صبر طولانی را برای عرضه بازی متحمل شدند امیدوار کننده باشد.

با توجه به مشخص نبودن تاریخ عرضه این بازی، بازی Ghost of Tsushima حالا تنها عنوان انحصاری بزرگ و در صف عرضه‌ای است که قرار است برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. این بازی که اخیرا شاهد دریافت اطلاعات جدیدی هم بوده، قرار است در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.